fbpx

More

Review – Ripley

Publicat în:

Serialul Ripley si-a facut aparitia pe Netflix destul de subtil, iar eu fiind un mare fan al cartilor scise de Patricia Highsmith, in momentul in care dadeam scroll pe Netflix pentru a cauta ceva interesant, va puteti da seama ca ochii mi s-au oprit direct pe acest serial, iar fara sa realizez, dupa ceva timp deja eram la jumatatea sezonului. Steven Zaillian este producatorul serialului, acesta si-a pus amprenta in trecut pe titluri de renume precum: “The Irishman”, “Red Sparrow” sau “Moneyball”.

Desi celebra serie politista a avut parte de ecranizari de-a lungul timpului (dintre acestea amintim “Ripley’s Game” si “Talented Mr Ripley” ca fiind cele mai cunoscute), tind sa cred ca cea mai buna optiune in a prezenta acest univers al Patriciei Highsmith este in aceasta forma.

Actiunea pune accentul se pune pe portretizarea omului Tom Ripley, un psihopat de prima mana, ce ar face orice pentru a-si atinge telurile. Constructia acestuia este foarte realista, iar trairile lui Tom tin in priza spectatotul pe durata celor 8 episoade. În ceea ce tine de alegerea actorilor, Andrew Scott a facut un rol remarcabil, as putea spune probabil cel mai complex si mai bun rol al carierei sale, iar parteneriatul cu Dakota Fanning si Johnny Flynn completeaza reteta perfecta, pentru ceea ce pot considera a fi o capodopera cinematografica.

Ripley intampina o serie de probleme

In ceea ce priveste povestea, fara a va da multe spoilere, Patricia Highsmith prezinta o premisa foarte interesanta: Domnul Greenleaf (un om foarte bogat) doreste ca fiul sau Richard Greenleaf sa se intoarca acasa din Italia. Demersul domnului Greenleaf il aduce in scena pe Tom Ripley, ce are ca rol convingerea acestuia de a se intoarce acasa. Cu toate ca dorinta domnului Greenleaf constituie o vacanta platita pentru Tom, conjuncturile in care se gaseste iau o intorsatura cu iz tragic, ce ne face sa descoperim problemele de ordin psihologic ale tanarului nostru protagonist. Astfel, identitatea disociativa devenind subiectul principal al intamplarilor “Talentatului Domn Ripley”.

Ca o concluzie, cu siguranta toata lumea si-a dat seama, nu numai ca recomand, ci chiar trebuie sa vedeti serialul Ripley. La finalul sezonului sunt convins ca o sa vreți și mai mult, iar în aceasta nota, eu chiar si acum ma interesez saptamanal in legatura cu situatia sezonului urmator. Pana la review-ul urmatorului sezon (sper), va doresc vizionare placuta!

Ne găsiți și pe Google News

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!