fbpx
More

    „Returnal” primește upgrade de performanță cu ajutorul DLSS

    Publicat în:

    Returnal a fost lansat pe PC în februarie, primind aprecierea criticilor, și a oferit încă de la început suport pentru DLSS 2 și ray tracing.  

    Pe 25 aprilie, Returnal va primi o actualizare care adaugă DLSS 3, sporind performanța jocului. Pe GeForce RTX 4090, frame rate-ul a crescut de 2,2 ori, oferindu-le gamerilor peste 180 FPS conform benchmark-ului nostru. Pe GeForce RTX 4080, DLSS a oferit o creștere similară, permițând un gameplay la peste 140 FPS. Iar pe alte plăci grafice GeForce RTX din Seria 40, DLSS 3 face ca gameplay-ul de 90 FPS+ la rezoluție 4K să devină realitate, cu toate setările și cu ray tracing la performanță maximă. 

    Cu suport pentru DLSS 3, DLSS 2, Reflex și ray tracing, Returnal poate fi experimentat la cel mai bun nivel, atunci când vă jucați pe un computer cu placă video GeForce RTX sau pe un laptop. 

    DLSS 2 disponibil pentru și mai multe jocuri  

    DLSS 2 continuă să fie adăugat pentru o multitudine de jocuri, datorită numeroaselor instrumente, plug-in-uri și integrări de motoare de gaming pe care NVIDIA le-a oferit, pentru a-i ajuta pe dezvoltatorii de jocuri și pentru a face mai simplă integrarea titlurilor.  Printre cele mai recente jocuri compatibile cu DLSS 2, se numără: 

    • Monster Energy Supercross – The Official Videogame 6 (disponibil acum cu DLSS 2) 
    • GUN JAM (disponibil acum cu DLSS 2) 
    • STRANGER OF PARADISE FINAL FANTASY ORIGIN (disponibil acum cu DLSS 2) 
     
     
    Noul trailer pentru The Lord of the Rings: Gollum cu #RTXON a fost lansat 
    Atunci când The Lord of the Rings: Gollum™ se va lansa, pe 25 mai, gamerii de PC cu hardware GeForce RTX vor putea beneficia de performanță sporită cu DLSS 3 și DLSS 2 și se vor putea bucura de reflexii și umbre ray-traced, la cel mai mare frame rate posibil. În plus, toți jucătorii GeForce pot reduce latența sistemului cu NVIDIA Reflex, iar gamerii GeForce GTX pot crește performanța datorită celui mai bun algoritm de scalare dimensională și sharpening și care funcționează pe toate plăcile video. 

    Ne găsiți și pe Google News

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Alte articole