fbpx
More

    MURMUR a lansat noua colecție Fall/Winter 23

    Publicat în:

    MURMUR, brand-ul românesc iubit de celebritățile de la Hollywood,  a dezvăluit noua colecție pentru sezonul Toamna/Iarnă 2023. Într-un concept de prezentare unic în România, lansarea colecției a fost urmărită atât fizic, cât și online, pe website-ul www.murmur.ro, unde iubitorii de fashion au putut achiziționa în timp real piesele de pe podium.

    Colecția FW23 recent dezvăluită de MURMUR pune accentul pe o armonie rafinată dintre notele feminine și masculine, având în vedere femeia modernă ce îmbrățișează cu mândrie propria feminitate și senzualitate, dar care, totodată, se bucură de libertate și adaptabilitate în mișcare.

    Mai mult decât un simplu joc între masculin și feminin, această colecție integrează inspirații din universul lenjeriei în piese gândite pentru a fi purtate în viața cotidiană. Paleta cromatică, alcătuită din alb, gri, negru, roșu și albastru roial, este accentuată de printuri geometric-florale, broderii metalice și decupaje seducătoare în simbolul floral caracteristic colecției.

     

    În atmosfera exclusivistă a locației Kong Herăstrău, nu mai puțin de 700 de personalități din industria modei, presă, creatori de conținut și iubitori ai brandului au urmărit îndeaproape FW23 Fashion Show-ul semnat de Andreea Bădală. Sore, Alexandra Stan, Lora, Alexia Eram, Ami, Alexandra Ungureanu și Gina Chirilă au fost doar câteva dintre vedetele prezente la eveniment, demonstrând recunoașterea de care MURMUR se bucură pe scena autohtonă.

    Pe lângă prezența fizică impresionantă, iubitorii de pretutindeni ai brand-ului au putut urmări în direct prezentarea pe website-ul oficial www.murmur.ro . Prin intermediul funcției de live shopping oferită de platforma Streams.live, aceștia au avut oportunitatea unică de a achiziționa în timp real piesele vestimentare direct de pe podium, experimentând o nouă formă de interacțiune cu brandul.

    Urmărită de mii de oameni în timp real, lansarea FW23 subliniază nu doar relevanța și influența pe care brandul MURMUR o are în peisajul modei românești, dar și angajamentul ferm al brandului de a inova și de a îmbina tradiționalul cu tehnologia de ultimă generație, oferind astfel consumatorilor o experiență de cumpărare unică.

     

    „Evenimentul de lansare a Colecției Toamna/Iarnă 2023 a fost un punct culminant în evoluția MURMUR, un moment în care viziunea și pasiunea noastră s-au materializat în realitate. Suntem profund recunoscători partenerilor noștri care au făcut posibil acest eveniment și, de asemenea, tuturor celor care au ales să ne fie alături, fie că au fost prezenți fizic sau online. La MURMUR, ne-am angajat să îmbrățișăm digitalizarea nu doar ca pe un trend, ci ca pe o extensie naturală a modului în care vedem viitorul modei. Această reușită nu face decât să sublinieze determinarea noastră de a inova permanent”, a declarat Andreea Bădală, Owner și Head Designer MURMUR.

     

    Show-ul a fost realizat cu sprijinul Dăescu Borțun Olteanu, British American Tobacco, Tanqueray, First Models, SLooP, Tokero și ELEC, partnerul oficial de mobilitate.

    Endorphin Lab este echipa de backstage din spatele machiajului și coafurilor, aduse la viață cu ajutorul produselor Givenchy Beauty. Scenografia cinematică a fost realizată de Adeline Bădescu.

     

    Întreaga colecție MURMUR FALL/WINTER23 poate fi descoperită atât pe website-urile oficiale www.murmur.ro sau www.murmurstore.com , cât și fizic, în showroom-ul MURMUR, Str. Dr. Burghelea 16.

    Ne găsiți și pe Google News

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Alte articole