realme, producatorul de smartphone-uri cu cea mai rapidă creștere la nivel global, a anunțat astăzi, în cadrul evenimentului din Las Vegas, că seria realme 12 Pro va include un teleobiectiv periscop. Au fost afişate în premieră noile telefoane din seria realme 12 Pro, modele ce promit să fie cele mai bune din segment la capitolul cameră foto.
Fondatorul și directorul general al realme, Sky Li, a publicat recent o scrisoare deschisă în care anunță că 2024 va fi anul rebranding-ului. De asemenea, compania și-a dezvăluit noul slogan, „Make it real” și s-a repoziționat ca un brand de tehnologie care înțelege mai bine utilizatorii tineri.
Tinerii utilizatori vor avea parte de o experiență foto modernă datorită noului teleobiectiv periscop.
Pentru a permite niveluri ridicate de zoom în telefoane subțiri, un teleobiectiv periscop este singura alegere viabilă. Cu toate acestea, tehnologie periscop prezintă provocări tehnice și costuri ridicate, rezervate de obicei telefoanelor foarte scumpe. realme acoperă acest decalaj și pune la dispoziția unui public tânăr și dornic de experiențe unice, o cameră foto performantă cu senzor periscop pentru un zoom cât mai generos, dar la costuri atractive.
realme a dezvoltat o formulă proprietară de teleobiectiv periscop pentru a asigura imagini de calitate superioară în diverse condiții. Primul telefon cu un astfel de obiectiv a fost realme GT5 Pro, însă viitoarea serie realme 12 Pro va adopta aceeași abordare.
Teleobiectivul de ultimă generație: Cel mai bun teleobiectiv periscop din segment
Seria realme 12 Pro, ce urmează să fie lansat global această lună, îmbunătățește claritatea și stabilitatea fotografiilor pe timp de noapte, minimizând în același timp efectul de flare și ghosting. Dispune de un mod portret 3X cu o distanță focală de 71 mm, creând o adâncime de câmp naturală, perfectă pentru portrete.
În plus, seria realme 12 Pro este lider în clasa sa în ceea ce privește capacitățile telefotografice, oferind un zoom digital de până la 120X.
Senzor de ultimă generație și zoom fără pierderi
Seria realme 12 Pro se mândrește cu cel mai mare teleobiectiv periscop din segment, dar și cu senzorul emblematic OV64B, folosit inclusiv pe flagship-uri de top. Camera principală folosită pe seria realme 12 Pro folosește senzorul Sony IMX890 cu OIS și cu o dimensiune de 1/1.56 inch si f/1.8 pentru fotografii clare inclusiv noaptea. Cu suportul OIS, excelează în asigurarea unei înregistrări video stabile și poze clare chiar și atunci când acțiunea este intensă. În plus, seria realme 12 Pro dispune și de o cameră foto cu unghi ultra larg.
Personalizarea exclusivă a algoritmului MasterShot
realme, în colaborare cu Qualcomm, și-a îmbunătățit procesarea imaginilor cu ajutorul algoritmului MasterShot. Telefoanele din seria realme 12 Pro sunt singurele dispozitive din segment care procesează formatul RAW, asigurând claritate, gamă dinamică și realism. Algoritmul MasterShot de ultimă generație integrează motorul LightFusion Engine pentru claritate și tonalitate îmbunătățite, plus motorul NightEye Engine pentru fotografii nocturne de calitate superioară.
Parteneriat cu designerul internațional de ceasuri de lux Ollivier Savéo
realme a colaborat și cu Ollivier Savéo, maestrul internațional în designul ceasurilor de lux, pentru a crea design-ul noilor telefoane din seria realme 12 Pro. Ollivier Savéo a colaborat anterior cu prestigioase mărci de ceasuri elvețiene, printre care Rolex, Roger Dubuis, Piaget, Breitling și Quentin. Expertiza sa a jucat un rol esențial în crearea unui design deosebit. Elementele de design includ un inel circular auriu, un cadran Sunburst lustruit și piele vegană premium.
realme: un brand care înțelege mai bine tinerii
2024 marchează anul de rebranding pentru realme, cu un nou slogan, „Make it real”, care subliniază accentul pus de brand pe utilizatorii tineri. Noua poziționare a brandului realme ca „Un brand de tehnologie care înțelege mai bine utilizatorii tineri” se aliniază cu misiunea sa de a oferi experiențe tehnologice care depășesc așteptările.
Creștere pe termen lung și calitate: realme se angajează să obțină o creștere durabilă și se concentrează mai puțin pe măsurători pe termen scurt, cum ar fi volumul vânzărilor. În schimb, brandul acordă prioritate unor factori precum experiența de brand, reputația, durabilitatea și implicarea pe termen lung a utilizatorilor.