La doar o lună de la inaugurare, magazinul online OPPO Store România sărbătorește rezultate remarcabile având peste 1000 de abonați la newsletter, 400 de comenzi plasate și peste 20.000 de vizitatori în România.
„Entuziasmul manifestat de utilizatori în prima lună de la deschiderea magazinului online confirmă că există o dorință palpabilă de a fi la curent cu cele mai recente oferte și noutăți inovatoare din universul OPPO. Aceste rezultate ne întăresc convingerea în decizia noastră de a inaugura acest canal de vânzare.,” a declarat Shaohua Yang, Managerul General OPPO în România.
În contextul sărbătorilor de iarnă, OPPO Store a pregătit oferte speciale care vor încânta clienții aflați în căutarea cadourilor ideale. Pe tot parcursul lunii decembrie, celebrul OPPO Reno 10 Pro este disponibil la prețul special de 2606 lei, în timp ce OPPO Find N2 Flip 5G, care a stârnit interesul multor români poate fi achiziționat la doar 3999 lei. Aceste oferte limitate oferă clienților șansa de a accesa tehnologie de vârf la prețuri atractive, consolidând angajamentul OPPO de a oferi soluții invovatoare accesibile publicului său
Pe parcursul primei luni de activitate, OPPO Store a atras peste 400 de clienți, aceștia plasând comenzi pentru o varietate de produse. De la accesorii la căști, telefoane, smartwatch-uri/brățări și tablete, clienții au explorat cu entuziasm gama diversificată de produse oferite.
Clienții OPPO Store beneficiază de multiple avantaje exclusive, printre care se numără garanția extinsă de 3 ani pentru orice smartphone achiziționat. Pentru modelele Reno 10, Reno 10 Pro și vârful de gamă, Find N2 Flip, consumatorii beneficiază de o garanție extra pentru ecran, timp de 6 luni. În plus, OPPO Store recompensează loialitatea clienților săi prin intermediul unui sistem de puncte bonus ce pot fi transformate în discounturi oferite la fiecare achiziție, valabile pe OPPO Store timp de 12 luni de la acumulare.
Echipa OPPO își propune să ofere un customer service de calitate, asigurând o experiență de cumpărare fluentă și completă. Compania își dorește ca, până în 2024, OPPO Store să devină una dintre platformele principale de achiziție a produselor, contribuind cu cel puțin 3% la vânzările OPPO în România pe platforma online.