Exact la fix pentru sărbători, aplicații creative primesc suport pentru plăci video GeForce RTX seria 40. Filmora, cu peste 100 de milioane de uitlizatori a integrat noile encodere duale AV1 de la NVIDIA (update-ul complet aici), iar seria de plăci video RTX 40 au primit suport în iCUE de la CORSAIR. iCUE Versiunea 4.31 iar viitoare update-uri vor integra tehnologie NVIDIA Broadcast pentru a încorpora funcții AI.
Între timp, artistul 3D, Edward McEvenue, fondatorul EDSTUDIOS și recent Meet the Omniverse artist a venit În NVIDIA Studio săptămâna aceasta pentru a împărtăși scurtmetrajul The Great Candy Inquisition. Filmul magic de sărbători a fost creat în Autodesk 3ds Max, Houdini, Adobe Substance 3D și Unreal Engine – toate completate în aplicația NVIDIA Omniverse Create.
Fiecare aspect al procesului artistic al lui McEvenue este accelerat de GPU, mai exact de al său GeForce RTX 3080, care face lucrurile de lucru mai rapide și mai ușoare.
- Modelarea pentru The Great Candy Inquisition a fost împărțită între Houdini, a cărui renderer Karma XPU accelerat de RTX a permis randarea rapidă a modelelor 3D complexe și a simulărilor, și Autodesk 3ds Max, care folosește denoising AI accelerat de RTX ce permite rendering interactiv și ușor.
- Materialele și texturile construite în Adobe Substance 3D Painter și Designer au fost baked în doar câteva secunde datorită luminii și ocluziei ambientale accelerate de RTX.
- Animații magice au fost create fără efort în Unreal Engine 5. Randarea accelerată de RTX garantează detalii fotorealiste, îmbunătățită și mai mult de NVIDIA DLSS AI pentru a face upscaling cadrelor randate la rezoluții scăzute, în timp ce păstrează detalii la fidelitate crescută.
Un alt creator aflat în spiritul sărbătorilor este Michael Johnson, un artist NVIDIA care a creat piese de artă tematice în Omniverse Create. La fel ca McEvenue, Johnson a putut să manevreze scene, să schimbe unghiuri și iluminarea în viewport – creând un aspect confortabil și realist de sărbători. Descarcă Omniverse astăzi și încearcă-l.
Mai multe informații poți afla din postarea de blog În NVIDIA Studio de săptămâna aceasta sau de pe website-ul lui McEvenue.