Kosei Wano, un artist 3D din Australia a venit În NVIDIA Studio săptămâna aceasta pentru a ne arăta cum fluxurile sale creative din Blender și DaVinci Resolve sunt accelerate de GeForce RTX – aducând la viață animația sa, intitulată Moon Hawk.
Wano are o curiozitate foarte profundă pentru zburat, lucru care i-a oferit inspirația necesară pentru lucrarea Moon Hawk – unde a acceptat provocarea de a transforma vizual un avion de luptă tradițioanl, într-un avion de luptă electric. Artistul s-a folosit de placa video GeForce RTX 3080 Ti pentru a debloca Blender Cycles RTX-accelerated OptiX ray tracing, care permite modelare fotorealistă și interactivă în viewport. Prin aplicarea de geo nodes pentru a amesteca materiale care nu se găsesc în natură pentru lucrarea sa, a putut să ușureze procesul și să facă editări rapid, fără a își face griji că îi este afectat procesul.
Pentru a finaliza proiectul, Wano a importat fișierele finale în aplicația DaVinci Resolve de la Blackmagic Design, unde color grading accelerat de GPU, editarea video și spectrele de culoare l-au ajutat să termine animația în timp record.
Artiști precum Wano încearcă mereu să se îmbunătățească și caută noi tehnici, printre care și fotogrammetrie – arta și știința de a extrage informații 3D din fotografii. Artista Anna Natter a împărtășit recent În NVIDIA Studio pasiunea sa pentru fotogrammetrie, precum și Wano, care a văzut același potential când a experimentat cu tehnologia în Adobe Substance 3D Samples.
Pentru a afla mai multe despre fluxul de lucru al lui Wano, vizitează canalul de YouTube NVIDIA Studio pentru a vedea playlist-ul Designing and Modeling a Sci-Fi Ship in Blender With Wanoco4D și vezi fiecare etapă: Modeling, Materials, Geometry Nodes and Lightning Effect, Setting Animation și Lights and Rendering.
De asemenea, îi poți vedea portofoliu pe ArtStation pentru a vedea mai multe dintre lucrările sale, iar mai multe detalii poți vedea în postarea de blog În NVIDIA Studio de săptămâna aceasta.