Huawei Consumer BG anunță că aplicația My HUAWEI, menită să ajute utilizatorii să își păstreze în siguranță cele mai importante date de pe dispozitivul lor într-un singur loc, a fost upgradată în ultimele trei luni de peste 1,3 milioane de români.
Aplicația facilitează colectarea tuturor informațiilor de pe dispozitivul Huawei într-un singur loc, oferindu-i consumatorului acces rapid și ușor la e-shop-ul Huawei, servicii și informații despre membri sau comunitate. Datorită aplicației My HUAWEI, consumatorii pot economisi timp și pot obține informații utile rapid și ușor.
Cel mai ușor mod de a începe o călătorie inteligentă în ecosistemul Huawei este actualizarea aplicației Support la noua aplicație My HUAWEI. Pe lângă respectarea instrucțiunilor din aplicația Support (Asistență), clienții pot trece la aplicația My HUAWEI din AppGallery în două moduri simple. În primul rând, prin actualizarea automată din AppGallery. Dacă funcția „Actualizare automată a aplicațiilor” din AppGallery a fost activată, aplicația Support (Asistență) va fi actualizată la My HUAWEI imediat ce noua aplicație este disponibilă. A doua variantă este actualizarea manuală, ce permite instalarea celei mai recente aplicații My HUAWEI, prin căutarea aplicației Support în AppGallery și atingerea butonului de „Actualizare”.
„My HUAWEI este o aplicație care ajută atât iubitorii de tehnologie, cât și pe aceia care vor să fie conectați cu cei din jur, să aibă acces la cele mai noi știri și la cele mai diversificate activități.”, a declarat Sabina Stirb, Marketing Manager Huawei Consumer BG. „Odată cu introducerea aplicației My HUAWEI, clienții pot beneficia nu numai de asistență hardware, ci și de răspunsuri rapide la întrebări legate de produsele Huawei.”, continuă aceasta.
Noua My HUAWEI integrează caracteristici de care consumatorul va avea nevoie atunci când utilizează un produs Huawei. Upgrade-ul vine cu mici modificări, astfel că pagina „Descoperă” este acum înlocuită de pagina „Acasă” și reprezintă locul unde sunt prezentate știri și activități diversificate, pagina „Comunitate” permite utilizatorilor să comunice și să interacționeze între ei, în timp ce pagina de „Asistență” furnizează servicii despre produsul Huawei recent achiziționat, diagnosticare inteligentă, depanare, informații despre service, activități de service, beneficii și multe altele. În plus, utilizatorii au parte și de un tab personal numit „Contul meu”, unde sunt păstrate toate datele și conținutul aplicațiilor într-un singur loc pentru confortul utilizatorului. Toate datele importante, într-o singură aplicație. Aplicația My HUAWEI oferă o mulțime de beneficii cu ajutorul cărora consumatorii pot rămâne mereu informați.
După actualizare, noua aplicație My HUAWEI va apărea cu noul nume și cu iconița originală a aplicației Support (Asistență). Pentru ca utilizatorii să găsească rapid serviciile de care au nevoie, Huawei va păstra o perioadă iconița aplicației Support (Asistență).
Actualizarea My HUAWEI este disponibilă pentru dispozitivele cu versiuni EMUI de 8.0 sau mai mari. Programul de actualizare pentru fiecare model de dispozitiv poate varia în funcție de planul de actualizare al aplicației.