fbpx
More

    Logitech: noi soluții hardware și software pentru companii

    Publicat în:

    Logitech anunță lansarea a două noi produse pentru companii: MeetUp 2, un video bar USB de conferință echipat cu inteligență artificială și Room Booking, un instrument software performant pentru acces la distanță, rezervare de săli de conferință, informații despre utilizare și automatizări pentru a simplifica gestionarea spațiului și a dispozitivelor prin Logitech Sync.

     

    Despre MeetUp2

     

    MeetUp 2 este un video bar USB all-in-one, echipat cu AI și proiectat în mod sustenabil. Odată cu creșterea numărului de spații tip huddle, apare nevoia de tehnologie care se poate adapta mai multor scenarii, inclusiv pentru cei care preferă implementarea dedicată pe computer sau utilizarea laptopului într-o configurație BYOD. MeetUp 2 este ușor de configurat și gestionat în spații mici datorită opțiunilor multiple de montare și a gestionării de la distanță prin Logitech Sync.

    Acest produs este un update modern al celebrului model Logitech MeetUp, cel mai vândut webcam de conferință din istoria Logitech. Noul produs folosește materiale reciclate și oferă AI alături de o implementare facilă în sălile de conferințe.

     

    „MeetUp a dus apelurile video din sălile de consiliu în spațiile de meeting tip huddle, făcând colaborarea video realizabilă și accesibilă pentru toată lumea”, a declarat Alistair Johnston, head of collaboration at Futuresource Consulting. Acum, MeetUp 2 este gata să revoluționeze din nou piața, pe măsură ce nevoia de tehnologie pentru spații de întâlnire crește în companiile care adoptă modele de lucru hibride.

    Funcțiile video ale RightSight 2 utilizează inteligența artificială pentru a focaliza și a încadra automat participanții, fie că se concentrează pe vorbitorul activ, pe grupul de participanți sau pe fiecare participant individual. Pentru o claritate audio avansată, RightSound 2 utilizează algoritmi bazați pe inteligență artificială care echilibrează vocile și filtrează zgomotul nedorit. MeetUp 2 funcționează cu platformele de conferințe video cum ar fi Microsoft Teams, Zoom și Google Meet, permițând utilizatorilor MeetUp 2 să se bucure de funcții precum Zoom Rooms Smart Gallery și Microsoft Intelliframe.

    MeetUp 2, conceput pentru până la șase persoane, oferă flexibilitatea implementării în modul USB cu un computer sau în modul BYOD conectat la un laptop. În setările BYOD, utilizatorii pur și simplu își conectează laptopurile sau dispozitivele mobile la MeetUp 2 cu cablul USB activ Logitech pentru a rula întâlniri video de pe platforma preferată, în timp ce administratorii IT pot monitoriza starea camerei, implementa actualizări și modifica setările utilizând Logitech Sync.

     

    Despre Logitech Room Booking – soluțiile avansate introduse de Logitech Sync Select for Rooms

     

    Logitech lansează astăzi noi soluții avansate pentru acces la distanță, rezervare de spatii pentru video conferință, informații despre utilizare și automatizări pentru a simplifica gestionarea sălilor și dispozitivelor prin Logitech Sync. Aceste soluții ajută echipele de IT să se asigure că spațiile potrivite de întâlnire sunt disponibile și funcționează în orice moment, dând în același timp competențe profesioniștilor IT să gestioneze acele spații de la distanță și în siguranță.

     

    Logitech Room Booking, parte a portofoliului de gestionare a spațiului de lucru Logitech, este o soluție ușor de utilizat care îi ajută pe angajați să găsească și să rezerve săli de conferință rapid și ușor. Construit în Sync și conceput pentru a se potrivi perfect cu Tap Scheduler, simplifică gestionarea sălilor și oferă analize valoroase privind utilizarea acestora – totul într-un ecosistem unitar. Cu acest software, angajații pot rezerva spații de întâlnire direct prin aplicația de calendar folosită, cum ar fi Google Workspace și Office 365 sau direct pe Logitech Tap Scheduler.  Gestionarea și interacționarea cu Tap Scheduler se realizează direct din Sync prin Sync Remote UI Access. Room Booking este disponibil prin planul de servicii Essential for Rooms, care include: Device Management, Space Management și Coverage & Support.

    Funcțiile automate se adaptează situațiilor apărute de exemplu dacă o sală rezervată nu este înregistrată într-un interval de timp stabilit, este eliberată automat și disponibilă altora. Pentru întâlniri urgente, utilizatorii pot identifica sălile disponibile prin luminile LED de pe Tap Scheduler. Mii de companii folosesc Logitech Sync pentru a gestiona de la distanță spațiile și dispozitivele.

    Acum, gestionarea de la distanță face un mare pas înainte prin Remote UI Access with Sync. La fel cum un membru al echipei IT poate prelua controlul virtual asupra computerului desktop pentru suport direct, Remote UI Access permite IT-ului să „vadă” în interiorul sălii de conferințe pentru a gestiona camerele de conferință, controlerele tactile și chiar panoul de programare. Standardele stricte de confidențialitate și securitate ale Logitech asigură că Sync nu captează și nu stochează niciun sunet, video sau imagine dintr-o sală de ședințe în niciun moment.

    Ne găsiți și pe Google News

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Alte articole