Huawei Consumer Business Group, lider mondial în tehnologie, oferă utilizatorilor săi acces la mii de opțiuni de zboruri, hoteluri și servicii de închiriere a mașinilor după asocierea cu Skyscanner, furnizor global de informații turistice, prin intermediul motorului de căutare Petal Search.
Căutările pe multiple site-uri pentru a găsi hotelul potrivit și organizarea detaliilor unei călătorii sunt de domeniul trecutului, după ce expertul internațional în călătorii Skyscanner a ajuns pe Petal Search. Căutarea devine de acum rapidă și ușoară, permițând utilizatorilor să compare mai multe opțiuni înainte de a fi direcționați automat către site-urile de rezervare.
„Lumea se deschide din nou către turism, iar oamenii încep să călătorească cu încredere. Prin urmare, am conceput acest parteneriat la momentul potrivit, pentru ca utilizatorii noștri să profite la maxim de binemeritata vacanță de vară. Ne dorim să sprijinim călătorii exploratori prin crearea de parteneriate solide cu branduri de turism și căutare, pentru ca Petal Search să devină cel mai eficient și de încredere partener de călătorie al tuturor.”, a declarat Jaime Gonzalo, VP Huawei Mobile Service Europe.
Petal Search va îmbunătăți și planurile de călătorie, oferind idei și recomandări unice pe canalul de turism Petal Search și evidențiind ofertele, cu ajutorul cărora utilizatorii pot obține experiențe de călătorie memorabile. Canalul poate fi accesat prin aplicația mobilă Petal Search, pe versiunea web Petal Search, HUAWEI Assistant, sau glisând în partea de jos pe telefonul Huawei pentru a afișa bara motorului de căutare.
„Suntem încântați să colaborăm cu Huawei pentru a promova căutarea de zboruri în Petal Search cu API-ul nostru lider în industrie. Utilizatorii Petal Search vor putea acum să găsească cu ușurință milioane de combinații de zboruri către destinații din întreaga lume, cu cele mai competitive prețuri și rezultate rapide. Colaborarea noastră vine într-un moment important pentru industria turismului și așteptăm cu nerăbdare succesul atât la nivel global, c,ât și la nivel local, în lunile și anii următori.”, a declarat Sonja Balcer, Director of Affiliate Marketing, Skyscanner.
Pe măsură ce restricțiile de călătorie se ridică, numărul rezervărilor pentru vacanțe crește. Date recente din sondajul realizat de Skyscanner arată că 86% dintre persoanele interesate de călătorii plănuiesc să cheltuiască mai mult sau aceeași sumă ca înainte de pandemie, totuși, jumătate dintre ei plasându-se în prima categorie. Cererea în ceea ce privește călătoriile revine puternic în multe regiuni din lume, volumul căutărilor globale crescând în martie cu 20% față de luna precedentă.