fbpx
More

    Huawei anunță planurile locale pentru a doua jumătate a acestui an

    Publicat în:

    Huawei Consumer Business Group încheie primele șase luni din anul 2020 cu rezultate pozitive pe plan financiar, compania având parte de o creștere constantă de la începutul anului, ceea ce duce la o cotă de piață de 30% și performanțe ridicate în urma lansărilor de produse din acest an. Pentru a doua parte a anului, compania anunță planurile și menționează că este o perioadă în care își va concentra eforturile pe lansări-cheie de noi dispozitive flagship și își va consolida prezența din ce în ce mai puternică în toate categoriile de produse, prin noi lansări de laptopuri și accesorii.

     

    Chiar și în acest context plin de provocări, Huawei a reușit să rămână în top atât la nivel local, cât și la nivel internațional, cota de piață a companiei crescând până la 29,3% (mai 2020) pe segmentul de dispozitive smartphone, aceasta fiind cea mai ridicată valoare înregistrată până acum în evoluția diviziei de Consumer Huawei România, potrivit GFK. În același timp, o performanță ridicată a fost înregistrată și la nivelul rezultatelor Open Market, acestea ajungând până la 32%, ceea ce înseamnă în jur de 10% creștere față de 2019.

     

    „A doua jumătate a anului aduce cu sine un nou plan de dezvoltare a strategiei Huawei 1 + 4 + n, dar și de dezvoltare a tehnologiei la nivel de produse și conectivitate perfectă între dispozitive, puncte relevante care fac parte din viziunea și angajamentul companiei noastre pe termen lung. Cu siguranță, lansarea noii game de produse Mate 40 va fi una dintre veștile principale, dar pregătim un calendar susținut de lansări pentru această toamnă.”, declară Whisky Wangwei, country manager al Huawei Consumer Business Group. „În România, Huawei a reușit să atingă un rezultat incredibil la nivel de ecosistem, ajungând de la 0 la peste 700 de aplicații românești în doar șase luni.”, continuă acesta.

     

    Extinderea rețelei de magazine până la finalul anului 2020

    În continuare, Huawei are în plan extinderea rețelei de magazine și centre de servicii Huawei la nivel local, nu numai în București, ci și în alte două orașe din țară, printre care și Cluj-Napoca, lucru care îi va ajuta pe români să experimenteze întregul ecosistem într-o manieră integrată, de pe tablete, PC-uri, dispozitive purtabile, ochelari inteligenți sau smart TV – produs care poate fi deja văzut în magazinul Huawei Experience Shop din Băneasa Shopping City, București, și a cărui lansare urmează să se întâmple în viitorul apropiat.

     

    Inovație și valoare pe piața româneascu prin tehnologii performante și contribuție semnificativă la piața muncii

    În luna august, Huawei CBG a oferit utilizatorilor și o premieră excelentă pentru categoria mid-range prin lansarea smartphone-ului Huawei P40 Lite 5G, care impresionează atât prin capacitățile sale modernizate de software și hardware, cât și prin faptul că este primul smartphone mid-range capabil să suporte 5G. Această lansare reprezintă un semn excelent pentru extinderea conectivității și îmbunătățirea calității accesului, Huawei fiind primul brand care a contribuit la democratizarea accesului tehnologic în România.

     

    De asemenea, subsidiara locală a Huawei, prezentă în România de aproape două decenii, susține economia românească cu peste 200 de milioane de euro anual și aduce o contribuție semnificativă la piața muncii prin susținerea a mii de locuri de muncă, compania investind anual între 3 și 5 miliarde de dolari în cercetare și inovație.

     

    Huawei are în plan să ofere soluții competitive și inovatoare pentru construirea infrastructurii 5G în România, fiind compania parte din grupul care deține cele mai multe patente de 5G și, totodată, compania care a adus o contribuție relevantă la crearea standardelor de securitate 5G, investind în decursul anilor în dezvoltarea a 23 de instituții de cercetare în 12 țări europene.

     

    În următoarea perioadă, Huawei CBG se va concentra la nivel local pe consolidarea zonei de telefoane HMS, dar și a celorlalte categorii, precum laptopuri și accesorii, segmente care au crescut considerabil și au ajuns din nou în interesul utilizatorilor de produse Huawei.

     

    Despre Huawei AppGallery

    În total, AppGallery conține peste 770 de aplicații românești și zeci de mii de aplicații internaționale. Aplicația vine cu securitate și protecție completă, inclusiv cu verificarea numelui real al dezvoltatorului și procesul de revizuire în patru pași pentru operarea securizată a aplicației.

    Huawei AppGallery cuprinde deja în portofoliu aplicații din zona de banking, printre care Banca Transilvania, BCR, Pago, Orange Money, BRD, Card Sodexo, MobilPay sau 24Pay. App Gallery conține și aplicații importante din zona de știri și divertisment, precum Cinemagia, Ziare.com, Știrile PRO TV, Digi 24, Biziday, Antena Play, Orange TV Go, Telekom TV sau Digi Online. De asemenea, în platformă sunt disponibile și numeroase aplicații dedicate shopping-ului, precum Lajumate.ro, Olx.ro, Elefant.ro, Cel.ro, Dedeman sau Okazii.ro, dar și aplicații utilitare, printre care, eJobs, BitDefender, Star Taxi, 7Card, Virtual Cards, Upfit Romania sau WorldClass. Aplicațiile operatorilor locali precum My Orange Romania, My Account Telekom sau My Vodafone Romania sunt și ele disponibile în AppGallery. Printre cele mai noi aplicații care s-au alăturat AppGallery se numără Jerry’s Pizza, Food Panda, MyEnel, MyEdenred, Neo BT, EuropaFM, Bolt și Raiffeisen Smart Mobile.

    Huawei AppGallery acordă o atenție sporită și zonei de educație, astfel că platforma oferă consumatorilor aplicații locale care au devenit cunoscute și utilizate și la nivel global. Printre acestea, se numără aplicațiile de învățare a limbilor străine de la Mondly, celebre pentru colaborările de renume la nivel internațional, dar și ale celor de la Meta Language Pro, precum Learn English, French sau German.

    Ne găsiți și pe Google News

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Alte articole