Săptămâna aceasta În NVIDIA Studio vorbim despre artistul Massimo Righi, un artist 3D, câștigător de premii, care lucrează preponderant pe creature și care are peste 2 decenii de experiență în industria cinematografică.
Pentru una dintre cele mai recente lucrări ale sale, Waiting for the Year of the Tiger, Righi a folosit puterea funcțiilor accelerate de GPU NVIDIA în mai tot procesul său creativ. Să reușești să creezei o creatură fotorealistă cu detalii precum blana nu este un lucru ușor. Pentru a câștiga timp, Righi a început în Autodesk Maya pe un laptop Lenovo cu o placă video GeForce RTX 3080. Acest lucru i-a permis să regleze lumina, umbrele, animațiile și multe altele în timp real, fără a aștepta ca sistemul să-l prindă din urmă. Odată ce randările finale au fost gata, Righi a putut să producă randări fotorealiste incredibile, care au fost exportate de până la 6 ori mai rapid pe laptopul cu placă video NVIDIA, prin comparație cu unul care dispune de grafică integrată.