NVIDIA a lansat oficial GeForce RTX 5070, alături de cel mai nou driver Game Ready, care vine cu optimizări pentru noul GPU, dar și suport pentru FragPunk și actualizarea cu DLSS și ray tracing pentru Grand Theft Auto V. Driverul este disponibil acum prin NVIDIA App și GeForce.com.
RTX 5070 oferă o creștere a performanței de până la 2X față de generația anterioară, datorită DLSS 4 cu Multi Frame Generation, iar în comparație cu rasterizarea tradițională, îmbunătățirea este de 20%. Pentru cei care fac upgrade de la un RTX 3070, beneficiile sunt și mai evidente: un salt de 3X cu DLSS 4 și o creștere de 65% în rasterizarea standard.
DLSS 4 Disponibil în FragPunk și Alte Jocuri Majore
DLSS 4 cu Multi Frame Generation debutează în shooter-ul 5v5 FragPunk, în timp ce Star Wars Outlaws beneficiază de un nou trailer RTX care demonstrează îmbunătățirile tehnologice. Mai multe jocuri vor primi suport pentru DLSS 4:
- Dragonkin: The Banished și Rise of the Ronin se lansează cu DLSS Frame Generation și DLSS Super Resolution;
- Vector Strike a intrat în Early Access cu aceleași tehnologii;
- Deadlock și Grand Theft Auto V primesc DLSS și Reflex pe PC.
Cele Mai Noi Jocuri cu Suport RTX
FragPunk (6 martie 2025)
- Se lansează cu efecte ray-traced, DLSS 4, DLSS Frame Generation și DLSS Super Resolution;
- Performanța este 4.6X mai mare pe RTX seria 50 la 4K, cu setări maxime și ray tracing activ;
- NVIDIA Reflex reduce latența cu până la 60%.
Star Wars Outlaws
- Primește DLSS 4 cu Multi Frame Generation, un model îmbunătățit pentru DLSS Frame Generation și o utilizare mai eficientă a VRAM-ului;
- DLSS AI Transformer aduce îmbunătățiri la DLSS Super Resolution, Ray Reconstruction și DLAA, oferind reflexii mai clare, umbre precise și o iluminare rafinată.
Grand Theft Auto V
- Un update gratuit pentru Story Mode și GTA Online adaugă DLSS Super Resolution și NVIDIA Reflex;
- Suport pentru ray-traced ambient occlusion, iluminare globală, umbre și reflexii.
Deadlock
- Noul 6v6 MOBA de la Valve adaugă DLSS Super Resolution, DLAA și NVIDIA Reflex;
- Reflex reduce latența sistemului cu până la 45%, iar DLSS AI Transformer îmbunătățește calitatea imaginii.
Rise of the Ronin (11 martie 2025)
- Suport pentru DLSS Frame Generation și DLSS Super Resolution la lansare;
- Ray tracing îmbunătățit pentru o experiență vizuală mai detaliată.
Vector Strike
- Shooter-ul 4v4 aflat în Early Access beneficiază de DLSS Frame Generation, DLSS Super Resolution, DLAA și Reflex pentru un gameplay fluid și un număr mare de FPS-uri.
Dragonkin: The Banished (7 martie 2025)
- Suport pentru DLSS Frame Generation și DLSS Super Resolution încă din Early Access;
- Oferă o lume dark-fantasy plină de creaturi malefice, unde jucătorii vânează dragoni corupți.
GeForce RTX 5070 și noile tehnologii DLSS 4 și ray tracing aduc îmbunătățiri semnificative pentru jocurile de ultimă generație, asigurând performanță crescută și o experiență vizuală superioară pentru utilizatorii NVIDIA.

![DLSS-PR1[9]](http://eh8rghepc9p.exactdn.com/wp-content/uploads/2025/03/DLSS-PR19-1-696x392.jpg?strip=all&lossy=1&quality=90&webp=92&avif=92&sharp=1&ssl=1)