NVIDIA ne-a propus să testăm NVIDIA Reflex, aceasta fiind o tehnologie realtiv nou și nu foarte multă lume știe despre ceea ce este vorba și ceea ce reușește să ofere. Pe noi ne-a impresionat încă din primul moment în care am văzut de ceea ce este capabilă.
Pe scurt NVIDIA Reflex îmbunătățește experiența de joc și reduce lag-ul între periferice și monitor. La început pot spune că am fost sceptic în ceea ce prezenta Nvidia în materialele sale de pe site-ul oficial. Dar totuși am zis să încerc .
Pentru a testa Reflex am avut nevoie de o serie de periferice ce pot suporta tehnologia. Respectiv un monitor performant și un mouse pe măsură. Iar NVIDIA mi-a oferit monitorul Alienware AW2521Hb ce oferă 360Hz (ma surpsins faptul că poate poate să oferă un refresh rate atât de mare comparativ cu monitorul personal ce oferă doar 165Hz). Iar pentru a putea testa această tehnologie am beneficiat și de un mouse Wireless mai exact G Pro Wireless de la Logitech.
Pe lângă monitorul performant și mouse-ul oferit. Am avut nevoie de o placă video din gama NVIDIA, tehnologia Reflex funcționează cu seria de plăci video 900 până la cele mai noi modele respectiv modelul RTX 3090.
Noi am testat tehnolofia Reflex cu o placă video NVIDIA RTX 2080 TI și un procesor Intel I9-9900K.
Există o serie de jocuri compatibile cu această tehnologie ce este afișată în acest link, se pare că și următorul tilu Battlefield 2042 va beneficia de aceasta.
În plus avem și o listă cu montoarele și dispozitivele compatibile ceea ce face căutarea acestora mai ușoară.
Pe partea de teste noi am făcut-o cu o serie de jocuri precum Apex Legends, Fortnite și Call of Duty Warzone. Pot spune că au existat o serie de îmbunătățire cu această tehnologie activate și cu perifericele oferite.
În fiecare titlu testat pot spune că se vede o diferență între perifericele oferite de către NVIDIA și ceea ce utilizez zilnic însă în momentul de față pot spune că este o tehnologie la început ce mai are de evoluat. Chiar și așa are un potențial mare și la un moment dat de ce nu să o vedem în toate titlurile lansate.
Eu unul sincer o văd ca pe o tehnologie necesară în jocurile cu o componentă Multiplayer precum Fortnite, Call of Duty, League of Legedns, CS:GO etc. Deoarece acolo este cea mai mare nevoie de un timp de răspundere mare și FPS ridicat.
Pentru început este o tehnologie ce promite și ce trebuie dezvoltată în continuare.