Fashion Days, platforma locală de modă online, anunță rezultate remarcabile în primele trei zile ale campaniei de Black Friday din acest an.
Vânzările au înregistrat o creștere de peste 10% față de aceeași perioadă a anului trecut, iar cifrele ating un nou record pentru retailer:
- Peste 204.000 comenzi plasate
- Peste 403.000 produse comandate
- Peste 58% dintre comenzile plasate în primele 3 zile au fost deja livrate în București și Ilfov
Clienții au optat în special pentru articolele de sezon, cum ar fi ghete (peste 72.000 bucăți comandate), sneakers (peste 37.000 bucăți comandate), jachete (peste 30.000 bucăți comandate) și genți (peste 14.000 bucăți comandate), iar brandurile cele mai populare au fost UGG, Nike, Karl Lagerfeld, Tommy Hilfiger.
„Rezultatele din primele zile ale campaniei sunt dovada încrederii și loialității clienților noștri. Am pregătit oferte atractive și am investit în logistica necesară pentru a ne asigura că toți cei care au așteptat acest eveniment au putut profita de reducerile Fashion Days într-un mod rapid și eficient.”, a declarat Cristina Pîrjol, General Manager Fashion Days.
Clienții cu abonamente Genius au plasat peste 57% din totalul comenzilor din primele trei zile. În ceea ce privește metodele de plată, aproximativ 16% din valoarea comenzilor a fost achitată în 4 rate fără dobândă prin intermediul opțiunii My Wallet by eMAG.
Campania de Black Friday continuă pe Fashion Days, iar clienții sunt așteptați să profite de cele mai multe reduceri din an până la finalul acestei săptămâni. Fie că își doresc articole de îmbrăcăminte, accesorii sau încălțăminte de la branduri renumite, Black Friday oferă oportunități excelente de a face achiziții inteligente.