Anul viitor, Levi’s va celebra 150 de ani de la apariția iconic-ului 501, unul dintre cele mai emblematice articole ce exprimă o istorie unică. În timp ce închiderea cu nasturi, fit-ul straight al piciorului sau tab-ul roșu aflat în zona buzunarului drept din spate reprezintă elemente de bază ale acestui model, 501 evoluează continuu pe baza curentelor culturale și stilistice actuale.
În această primăvară, pentru a reveni la confortul pe care mulți îl caută în stilul anilor 90, blugii Levi’s 501 ‘90s pentru femei și pantalonii scurți Levi’s 501 ‘90s sunt alegerea ideală pentru a fi în tendințe. Cu un fit mai relaxat pentru talie și picior, aceste perechi surprind perfect atmosfera de la sfârșitul anilor 90, cu o croială lejeră ce oferă exact doza de atitudine necesară pentru un stil perfect.
Pentru a sărbători cei 149 de ani ai acestei perechi de denim iconice, Levi’s® a încheiat un parteneriat cu 5 vizionari ale căror povești întruchipează cu adevărat spiritul 501®, și care printr-o nouă campanie, vor aduce un omagiu jeanșilor care au început totul. Prezenți în campanie – și afișând stilul versatil și longeviv al perechilor de jeanși emblematice 501 Original, blugii și pantalonii scurți 501 90s și vintage 501 de la Levi’s Secondhand, sunt actrița Barbie Ferreira din Euphoria, regizorul filmului Nope – Jordaan Peele; designer-ul, artistul, modelul și membrul fondator al grupului legendar A$AP Mob, A$AP Nast; modelul, femeia de afaceri și gazda Youtube, Hailey Bieber; urmată de Peggy Gou – DJ de origine coreeană, stabilită în Berlin, dar și artistă, producer și icon cultural, și nu în ultimul rând, atletul de origine britanică, filantropistul și activistul pentru copii, Marcus Rashford.
Pe parcursul campaniei, vor fi sărbătorite aceste 5 talente incredibile pline de autenticitate, care aduc în mod continuu o perspectivă unică în tot ceea ce fac. Sunt abordate conversații intime care menționează anumite momente ce, precum a făcut 501 Original pentru Levi’s, le-au schimbat traiectoria pentru totdeauna și în același timp, vor fi afișate și o serie de imagini captivante care ilustrează istoriile personale ale fiecăruia, arătând de ce schimbarea este atât de esențială pentru puterea creativă și adevăratul sine.
Pentru Levi’s, acel moment de schimbare al brand-ului a venit în luna mai 1873, când Levi Strauss & Co. au primit oficial un brevet pentru patentarea niturilor de cupru de pe salopetele lor din denim.
Deși acest lucru nu avea să-și dobândească faimosul număr de lot pentru încă câțiva ani, acesta a fost momentul apariției oficiale a design-ului pentru modelul de jeanși Levi’s 501. Ceea ce a început drept o piesă vestimentară cu o durabilitate remarcabilă, până la mijlocul secolului al XX-lea avea să devină una dintre cele mai emblematice piese vestimentare realizate vreodată.
Un simbol al rebeliunii tinerești, un element de bază al stilului casual, o pânză pentru auto-exprimarea creativității – 501® Original poate reprezenta orice lucru pentru orice persoană. Dar mai ales, a schimbat pentru totdeauna modul de gândire asupra hainelor. Ne-a ajutat să înțelegem că un singur articol poate fi elementul definitoriu pentru stilul personal. În ultimii 150 de ani, oamenii au găsit nenumărate posibilități să se exprime prin Levi’s® 501®. O adevărată dovadă a atemporității, 501® transcende tendințele și demonstrează că măiestria autentică nu se demodează niciodată.