Cyberpunk 2077 devine din ce în ce mai bun cu fiecare patch, iar patch-ul de astăzi adaugă NVIDIA DLSS 3, următoarea revoluție în grafică neurală. Sporul de performanță adus de DLSS 3 permite gamerilor GeForce să experimenteze Cyberpunk 2077 cu fiecare setare și opțiune de ray tracing la maxim pentru cea mai bună calitate a imaginii, iar performanța este excepțională.
Cu umbre și iluminare realiste și performanța aduăgată a lui NVIDIA DLSS 3 nu există altă platformă pe care experiența în Cyberpunk 2077 să fie mai bună decât pe un PC cu GeForce RTX.
Cyberpunk 2077 a venit drept benchmark pentru o nouă generație de gameri care se întreabă „dar poate rula Cyberpunk?”. Cyberpunk 2077 ar trebui inclus în fiecare benchmark de testare pentru plăci video și testat pentru a livra cea mai bună experiență – cu toate setările la maxim, ray tracing pornit și DLSS 3 pornit.
DLSS învață constant, noi îmbunătățiri în Cyberpunk 2077
Noul patch aduce îmbunătățiri printre care se numără și îmbunătățiri de rețea pentru inteligența artificială pentru DLSS Frame Generation care să profite și mai mult de datele din motorul de jocuri, să îmbunătățească stabilitatea interfeței și calitatea imaginii în timpul mișcărilor rapide. Poți vedea un exemplu în acest video.
Cyberpunk 2077 setează un nou standard
Cyberpunk 2077 este un joc care a definit următoarea generație de grafică în jocuri prin utilizarea DirectX Ray Tracing, o tehnică de iluminare care emulează modul în care lumina se reflect și se refract în lumea reală, oferind astfel un mediu înconjurător mai realist decât ce se găsește în mod normal prin tehnici de iluminare statică în jocuri tradiționale.
Jocul folosește câteva tehnici de ray tracing pentru a randa un oraș imens la cel mai incredibil nivel de detaliu și oferă gamerilor o privire asupra viitorului gaming-ului pe PC. Versiunea curentă a jocului folosește umbre, reflexii, iluminare difuză și ocluzie ambientală, toate ray-traced. Dacă pornești setările „Psycho” din setările de ray tracing, vei vedea chiar și iluminare globală ray traced pe măsură ce lumina se reflect realist în timpul scenelor din joc.
Rezultatul este o experiență vizuală de gaming excepțională într-un cadru distopic futurist. Zgârie-nori care folosesc umbre subtile pentru a genera profunzime. Geamuri, oglinzi și băltoace cu reflexii precise. Districte din Night City care sunt pline de neoan – un efect extrem de important pentru estetica din Cyberpunk.
Cu ultimul patch pentru Cyberpunk 2077 și o placă video GeForce din seria 40, gamerii pot vedea o fracțiune din viitorul gaming-ului cu ajutorul inteligenței artificiale.
DLSS 3 pregătește scena pentru Ray Tracing: Overdrive Mode!
Adiția lui DLSS 3 pregătește scena pentru Cyberpunk 2077 ‘Ray Tracing: Overdrive Mode’, un update viitor care va duce ray tracing-ul din joc la următorul nivel și va îmbunătăți semnificativ grafica deja incredibilă.
‘Ray Tracing: Overdrive Mode’ va garanta că Cyberpunk 2077 este noul titlu pentru care se va pune întrebarea „dar poate rula?” mulți ani de acum, iar DLSS 3 este funcția cheie care oferă gamerilor cu o placă video GeForce seria 40 abilitatea de a răspunde cu „da”.