fbpx
More

    Call of Duty: Modern Warfare III primește un upgrade de performanță cu DLSS 3

    Publicat în:

    Săptămâna trecută, Alan Wake 2 a impresionat cu grafică incredibilă alimentată de NVIDIA DLSS 3.5 cu Ray Reconstruction. Săptămâna aceasta Call of Duty: Modern Warfare III se lansează cu NVIDIA DLSS 3.5 și NVIDIA Reflex, toate prin intermediul celui mai nou Game Ready Driver pentru Call of Duty: Modern Warfare III.

    Call of Duty: Modern Warfare III este cap de listă pentru cele 8 noi jocuri cu DLSS, printre care DesyncedJusant, RIPOUT, RoboCop: Rogue City, The Talos Principle 2 și altele. Mai mult, Ray Reconstruction din DLSS 3.5 vine în NVIDIA Omniverse.

    Call of Duty: Modern Warfare III se lansează cu DLSS 3, Reflex și altele!

    Early access pentru campania din Call of Duty: Modern Warfare III începe pe 2 noiembrie pentru toți cei care au făcut precomandă, cu lansarea completă urmând pe 10 noiembrie. Gamerii GeForce pot accelera numărul de cadre pe secundă cu DLSS 3 accelerat de AI sau pot maximiza calitatea imaginii cu DLAA. Iar gameplay-ul devine și mai fluid datorită integrării NVIDIA Reflex în Call of Duty: Modern Warfare III încă din prima zi.

    Multiplică performanța în Call of Duty: Modern Warfare III cu NVIDIA DLSS 3

    În benchmark-ul integrat din Call of Duty: Modern Warfare III, cu toate setările la maxim la 4K performanța este crescută, în medie, de 1.8X atunci când DLSS 3 este activat, permițând gameplay la setări maxime la peste 100 FPS pe GeForce RTX 4070, și până la 200 FPS pe GeForce RTX 4090.

    La 1440p DLSS 3 sporește performanța de 1.6X, lucru care permite gameplay la 100+ FPS pe întreaga gamă de plăci video GeForce RTX seria 40, și gameplay de până la 240 FPS pe GeForce RTX 4090.

    La 1080p, DLSS 3 multiplcă performanța de 1.5X și îți permite să atingi pragul de frame rate demn de esports pe toate plăcile video GeForce RTX seria 40 și să atingi cel mai înalt refresh rate pe GeForce RTX 4090, care atinge rezultate de 300 FPS.

    Pentru gamerii care sunt în mișcare DLSS 3 crește performanța de 1.6X atât la 1080p, cât și la 1440p, lucru care oferă un număr crescut de cadre pe secundă pe laptopuri, ajungând la 230 FPS pe laptopurile cu GeForce RTX 4090.

    Call of Duty: Modern Warfare III este mai fluid cu NVIDIA Reflex

    Câteodată numită și „lag de sistem”, latența sistemului este timpul scurs până când o acțiune se întâmplă pe ecran, iar acest lucru poate influența, spre exemplu, cât de repede vezi inamicul, oferindu-ți timp în plus pentru a trage primul. Latența sistemului este critică în jocuri competitive de tip multiplayer, unde scăderea latenței cu Reflex oferă posibilitatea de a ținti mai repede, de a reacționa mai repede și de a avea cea mai bună precizie  în jocuri competitive – oferind jucătorilor un avantaj.

    Împreună cu numărul crescut de cadre pe secundă oferind de DLSS și latența scăzută oferită de Reflex, gamerii competitivi beneficiază de experiența definitivă în Call of Duty: Modern Warfare III pe PC-uri și laptopuri  cu plăci video GeForce RTX seria 40.

    Mai multe jocuri și știri cu DLSS!

    • NVIDIA Omniverse – face upgrade la DLSS 3.5 cu Ray Reconstruction astăzi. Astfel, preview-ul în viewport este mai precis și randează scene și mai realist și imersiv.
    • Jusant – disponibil astăzi cu DLSS 3 și Reflex. Pe plăcile video GeForce RTX seria 40 DLSS 3 accelerează performanța în medie de 2.6X la 4K max settings în Jusant, permițând gamerilor să exploreze lumea incredibilă făcută în Unreal Engine 5 a lui Jusant la peste 100 FPS pe GeForce RTX 4070 sau mai sus.
    • RIPOUT – disponibil acum în Early Access cu DLSS 3, Reflex & Ray Tracing. Pe plăcile video GeForce RTX seria 40 gamerii multiplică performanța, în medie, de 2.8X la 4K cu max settings și efecte ray-traced activate, astfel utilizatorii care dețin un GeForce RTX 4070 sau mai sus să se joace la peste 100 FPS, ba chiar 230 FPS pe un GeForce RTX 4090.
    • Ghostrunner 2 – disponibil acum cu DLSS 3 și Reflex.
    • RoboCop: Rogue City – se lansează pe 2 noiembrie cu DLSS 3, Reflex & DLAA. Pe plăcile video GeForce RTX seria 40, DLSS 3 Frame Generation multiplică performanța în medie de 2.6X la 4K, astfel cei care dețin un GeForce RTX 4070 până la 4090 să se joace la peste 60 FPS cu toate opțiunile pornite.
    • The Talos Principle 2 – se lansează pe 2 noiembrie cu DLSS 3 & Reflex. Pe plăcile video GeForce RTX seria 40, DLSS 3 multiplică performanța în medie de 2.3X la 4K cu toate setările maxime, oferind 60 FPS+ pe o varietate de configurații.
    • EA SPORTS™ WRC – se lansează pe 3 noiembrie cu DLSS 2. Pe plăcile video GeForce RTX seria 40 DLSS 2 accelerează performanța cu până la 90% la 4K max settings.
    • Desynced – face update pe 16 noiembrie cu DLSS 3 și Reflex.

    Mai multe știri Game Ready

    • Cel mai nou Game Ready Driver este optimizat pentru DesyncedJusant și RoboCop: Rogue City.
    • Cel mai nou Game Ready Driver adaugă suport și pentru 6 noi monitoare compatibile G-SYNC care livrează o experiență Variable Refresh Rate (VRR) ce face gaming-ul mai fluid:
      • ACER X45
      • AOC AG456UCZD
      • AOC U27G3XM
      • Galax Q3222SUC
      • LG 32GR75Q
      • MSI MPG341QR

    Ne găsiți și pe Google News

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Alte articole