Huawei Consumer Business Group a anunțat ieri, în cadrul Huawei Developer Webinar o soluție îmbunătățită de comerț electronic, menită să sporească oportunitățile pentru dezvoltatorii din industrie, aflată în creștere rapidă, și să le permită distribuitorilor să găzduiască experiențe de live streaming superioare: mai ușor, mai rapid și mai imersiv.
Având în vedere că vânzările globale de e-commerce au crescut de la 2,39 miliarde de dolari în 2018 la 3,46 miliarde de dolari în 2019 și, din ce în ce mai mulți comercianți și consumatori se îndreaptă către streaming-ul online pentru a vinde și cumpăra produse, comerțul electronic live va continua să reprezinte o mare parte din sectorul de retail. Live streaming-ul are o rată de conversie a clienților mult mai ridicată față de comerțul electronic tradițional și este mai eficient în activarea vânzărilor și consolidarea loialității.
„În calitate de consumatori, contextul actual ne obligă să ne schimbăm comportamentul, ținând cont de restricțiile existente. Cererile online s-au dezvoltat cu o varietate mai mare de produse și categorii. Digitalul a devenit esențial pentru fiecare tip de industrie.” a declarat Roosevelt Nascimento, Head of Product and Business Intelligence, Dafiti, unul dintre partenerii care au luat cuvântul în timpul evenimentului.
În cadrul acestei soluții avansate de live streaming, kit-ul HUAWEI de virtualizare pentru dispozitive permite diverselor camere să se transforme în camere suplimentare ale smartphone-ului, iar trecerea între acestea se realizează cu ușurință. Cu un singur clic pe telefon, gazda poate afișa produse din mai multe unghiuri, oferind astfel publicului o experiență interactivă. Tehnologia este rentabilă și poate fi operată cu ușurință de pe un singur dispozitiv, în sala de live streaming.
Soluția integrează și HUAWEI HiAI pentru a îmbunătăți experiența de live streaming a comerțului electronic, permițând vânzări bazate pe scenarii. Prin procesarea în timp real a fundalului, înlocuirea fundalului digital este posibilă în funcție de diferite scenarii, oferind audienței prezentări de produs naturale și intuitive.
Cu funcțiile Huawei AR integrate în live streaming, produsele pot fi acum afișate și mai clar. De exemplu, structura internă a smartphone-ului poate fi afișată pentru a ilustra design-ul detaliat și măiestria cu care a fost realizat.
În plus, având în vedere faptul că întreruperea cauzată de înghețarea cadrelor ar putea fi supărătoare în timpul live streaming-ului, capabilitățile îmbunătățite 5G și Wi-Fi de la HUAWEI pot reduce latența și crește viteza de download pentru o experiență mai fiabilă și mai rapidă.
Aceste tehnologii se îmbină armonios pentru a face posibil un live streaming mai avansat și mai profesionist pentru utilizatorii de zi cu zi.
Webinar-ul online a dezvăluit „Programul de colaborare pilot” conceput pentru a sprijini dezvoltatorii dornici să construiască soluții de live streaming mai avansate. HUAWEI va finanța 5 parteneri globali și îi va ajuta să deblocheze mai multe oportunități de afaceri în live streaming-ul din comerțul electronic datorită serviciului inovator HMS Core.
Evenimentul face parte din angajamentul HUAWEI de a crea un ecosistem care le permite dezvoltatorilor să deschidă noi uși utilizatorilor de dispozitive HUAWEI și ai magazinului virtual Huawei AppGallery, în așa fel încât să beneficieze de experiențe inovatoare și unice.
“Vânzările e-commerce la nivel global vor atinge aproape 3,46 miliarde de dolari în 2019”, Digital Commerce 360, 13 noiembrie 2019.
Pentru mai multe informații, vizitați: http://consumer.huawei.com/ro