Huawei Consumer BG sărbătorește prima aniversare a motorului de căutare Petal Search. Lansat în contextul unui an provocator la nivel global. Petal Search este un motor de căutare optimizat pentru smartphone-uri. Acesta oferă acces la știri, ajută la găsirea unor locații de interes aflate în apropierea utilizatorului. La îmbunătățirea experienței de shopping online și la găsirea celor mai bune oferte de călătorie. Cu ajutorul funcțiilor sale avansate de căutare care au la bază inteligența artificială (AI).
Cu ocazia acestei aniversări, utilizatorii care accesează Petal Search până pe 25 iunie 2021, vor avea la dispoziție o serie de surpize. Printre care puncte de reducere Huawei sau vouchere pentru aplicații precum Bolt, Tradeinn, Zaful, Udemy, sau Hawkers.
Utilizatorii trebuie să acceseze iconița aniversară Petal B-day. De sub bara de căutare din cadrul Petal Search. Să deblocheze acțiunile zilnice și să urmeze instrucțiunile de acolo pentru a obține voucherele disponibile.
Cele mai importante evenimente care au avut loc în primul an de evoluție al motorului de căutare Petal Search sunt:
- 28 mai 2020: Petal Search este publicat în AppGallery, în peste 170 de țări și regiuni, cu tab-uri pentru web, aplicații, știri, videoclipuri și imagini.
- iunie 2020: Petal Search este preîncărcat și actualizat pe seria HUAWEI P40 și pe toate smartphone-urile HMS.
- iulie 2020: Petal Search integrează căutarea vocală și vizuală, și tab-uri de căutare pentru shopping, clasamente sportive live, hoteluri și zboruri.
- septembrie 2020: Sunt adăugate categoriile de muzică, cărți, personalizarea newsfeed-ului și notificări de tip push.
- octombrie 2020: Sunt incluse căutarea avansată de știri, indexarea in-app, anunțurile, rezultatele de căutare prin geo-localizare și multe altele.
- noiembrie 2020: Apare categoria de subiecte populare, colecții, Search Kit pentru dezvoltatori.
- decembrie 2020: Se lansează petalsearch.com.
- ianuarie 2021: Sunt adăugate Centrul de confidențialitate și instrumentul openweb pentru webmasteri.
- februarie 2021: Sunt lansate canalele Nearby pentru oferte locale și Petal Merchant Center pentru retaileri.
- martie 2021: Sunt adăugate Petal Go (asistentul tău), traducerea automată în căutarea vizuală, selecții personale de newsfeed și Local Business Center pentru IMM-uri.
- mai 2021: Urmează să fie adăugate Informații privind restricțiile Covid, imobiliare, liga eSports și informații despre cutremure, printre alte noi funcții.
Serviciul de căutare Petal Search a lucrat îndeaproape cu parteneri din întreaga Europă pentru a veni în ajutorul consumatorilor care au o viață activă și iau masa în oraș. Participă la evenimente și activități culturale.
Deși numeroase restaurante au avut de suferit din cauza contextului dificil la nivel global, Petal Search a colaborat cu parteneri de top. Pentru a permite utilizatorilor să găsească cu ușurință restaurante într-o selecție de peste 4 milioane de restaurante din 170 de țări.
Au fost generate mai multe campanii care au ajuns la peste 2 milioane de utilizatori din mai multe țări europene. Pentru a-i ajuta pe oameni să-și găsească restaurantele preferate și să-și planifice cu ușurință prânzul. Oferindu-le șansa de a verifica disponibilitatea în timp real și de a rezerva o masă cu doar câteva clicuri.
În mod similar, în cazul atracțiilor, activităților culturale și evenimentelor. Petal Search și-a unit forțele cu furnizorul de bilete Tiqets. Oferind timp de două luni reduceri speciale pentru 3,5 milioane de utilizatori din țările europene de top.
Jaime Gonzalo, vicepreședinte Huawei Mobile Services, a declarat: „La Huawei, suntem dedicați inovației pentru a face viața consumatorilor mai ușoară și suntem încântați că am realizat atât de multe cu Petal Search, în doar un singur an. Pe lângă faptul că am reușit să adăugăm în aplicație diverse funcții în timp record, Petal Search a colaborat și cu parteneri cheie pentru a aduce beneficii utilizatorilor din întreaga Europă.”
În doar 12 luni, transformarea digitală s-a răspândit în numeroase sectoare. Iar Petal Search a fost selectat de peste 200 de parteneri din întreaga Europă în acest prim an, printre aceștia se numără Groupon, El Corte Inglés, Kelkoo, Squid și Trivago.
În continuare, noi parteneri urmează să se alăture. Iar în următoarele săptămâni, Huawei va anunța colaborări cu parteneri europeni cheie, pentru sporirea vizibilității și a traficului.