Petal Ads (fostul Huawei Ads), un ecosistem de publicitate pentru mobile și lider în industria de profil va expune și va susține un masterclass dedicat la Festivalul OMR de anul acesta, care va avea loc la Hamburg în Germania între 9-10 mai.
OMR, cunoscut și sub numele de Online Marketing Rockstars Festival, este cel mai important eveniment de marketing digital din Europa care îi reunește pe profesioniștii din industrie cu scopul de a împărtăși tendințe și inovații în spațiul de marketing digital.
Comentând despre participarea Petal Ads la Festival, Jaime Gonzalo, VP Huawei Mobile Services Europa, a declarat:
„Suntem mândri că putem să găzduim un masterclass la Festivalul OMR. Prin Petal Ads, consider că o conectare cu publicul potrivit este o componentă foarte importantă în peisajul digital de astăzi. Suntem încântați să împărtășim experiența noastră cu colegii profesioniști din industrie. Suntem încrezători că participanții vor găsi masterclass-ul nostru ca fiind informativ, iar strategiile noastre ușor de pus în practică, deoarece acestea au ca scop îmbunătățirea prezenței în mediul digital, pentru a ajunge la noi audiențe.”
Alăturați-vă cursului de master Petal Ads la festivalul OMR
În cadrul sesiunii De ce acum este momentul potrivit pentru a intra în legătură cu audiențele cu potențial din întreaga lume experții din industrie de la Petal Ads vor dezvălui viitorul publicității pe dispozitivele mobile bazat pe inteligență artificială și pe învățare automată. Aceștia vor împărtăși modul în care brandurile pot crește și își pot monetiza prezența pe piață. MMA Germania, principala asociație comercială de marketing din Europa, va vorbi pentru a aborda importanța tot mai mare a publicității pentru dispozitive inteligente.
Participanții vor avea oportunitatea să culeagă informații valoroase despre consumatori și să învețe strategii care pot fi aplicate ulterior, dar și practici eficiente pe care să le folosească pe canalele digitale non-tradiționale în scopul de a-și maximiza veniturile. Ei vor auzi de asemenea, de la branduri și agenții de top care au colaborat cu Petal Ads, informații despre cum au valorificat platforma publicitară pentru a genera noi vânzări în industria de modă sau de retail.
Pentru a vă înregistra la festivalul masterclass OMR puteți accesa site-ul oficial aici.
Standul Petal Ads la Festivalul OMR
În timpul Festivalului OMR, vizitatorii vor avea oportunitatea de a interacționa cu echipa publicitară a Petal Ads amplasată la standul său dedicat (A4 F06). Aici, echipa va lucra cu vizitatorii – branduri sau agenții – pentru a prezenta cele mai puternice capabilități de direcționare a mesajului publicitar pe care platforma le poate oferi, pentru a explora noi oportunități sau pentru a discuta cele mai recente tendințe în publicitatea pe dispozitivele mobile.
„Petal Ads este un lider în industria de publicitate pentru telefoanele mobile, cu o experiență vastă în conectarea cu diverse audiențe din întreaga lume, indiferent dacă participanții sunt interesați să ajungă la publicul international sau în special către consumatorii chinezi sau dacă își doresc să-și îmbunătățească strategia de advertising. Avem o echipă dedicată care dorește să-și împărtășească cunoștințele și care vrea să colaboreze pentru atingerea obiectivelor setate. Va fi o oportunitate exclusivă pentru a învăța noutăți de la experții din industrie și pentru creșterea eforturile direcționate în publicitatea digitală”, a declarat Jaime Gonzalo.
Petal Ads continuă cu o creștere solidă
De la lansarea sa în 2020, Petal Ads a înregistrat o creștere constantă a rolului său de a le permite brandurilor, agenților de publicitate și agențiilor de marketing să-și dezvolte afacerile și să ajungă la mai mulți clienți. În ultimul an, platforma a înregistrat o creștere de 9 ori a rețelei sale formată din agenți de publicitate și o creștere de 4 ori a rețelei sale de clienți direcți, ajutându-i să ajungă la peste 730 de milioane de clienți noi activi. Implementarea unei strategii solide de gestionare a datelor și utilizarea targetării facilitează direcționarea eficientă a mesajului publicitar către publicul potrivit, oferind totodată o analiză cuprinzătoare.
Operând în peste 170 de țări și regiuni, Petal Ads lucrează acum cu peste 60 de agenții certificate la nivel global prin programul de parteneriat Petal Ads (App Samurai, AVOW, MakingScience și multe altele). Pe măsură ce peisajul publicității digitale continuă să evolueze, Petal Ads este determinat să fie în top, să susțină inovația și să ajute companiile să-și atingă obiectivele.