La o lună de la lansarea flagship-ului premium OPPO Find X8 Pro pe piața locală, OPPO marchează finalul anului cu spotul de imagine „#FINDable”, o celebrare a emoției, inovației și designului de vârf.
Campania de lansare a telefonului OPPO Find X8 Pro a primit un răspuns pozitiv din partea pieței, crescând vizibilitatea și interesul consumatorilor pentru noul flagship, ducând la o creștere semnificativă a vânzărilor. Pe canalul propriu, oppostore.ro, comparativ cu seria OPPO Reno12, vânzările noului OPPO Find X8 Pro au crescut cu 67% în volum, demonstrând un succes semnificativ pe piața locală.
Recenziile clienților privind OPPO Find X8 Pro subliniază în mod particular aprecierea pentru calitatea îmbunătățită a camerei și colaborarea cu Hasselblad, oferind fotografii de o calitate artistică superioară. De aceea, în continuarea campaniei, noul spot reprezintă o metaforă cinematografică care abordează ideea de a descoperi lucruri aparent imposibil de găsit, ce tind spre perfecțiune. Astfel, conceptul spotului explorează povestea emoționantă a unui cuplu surprins la prima întâlnire, cei doi protagoniști fiind selectați încât să transmită conexiunea dintre rafinamentul estetic al OPPO Find X8 Pro și spiritul acestei perioade din an.
Campania va rula, timp de cinci săptămâni, în peste 14 cinematografe din România și în mediul digital, având în centru primul spot de imagine regizat pe plan local, în colaborare cu producătorul român Vlad Ștefan Coman, fondatorul casei de producție media Bahaos Production.
„Lucrând cu echipa OPPO, pot să descriu proiectul printr-un cuvânt: excelent. Pentru a aduce un produs de orice fel într-o producție cinematografică ai nevoie de timp mai ales să te familiarizezi cu el, încât, timp de câteva săptămâni, am luat cu mine telefonul în diferite contexte: la birou, în zone urbane, pe stadion la un meci de fotbal și nu zic mai multe, dar să vezi detaliile jucătorilor de fotbal din ultima tribună e o adevărată senzație. Am ajuns să integrez funcțiile noi ale telefonului într-o reclamă abia după ce m-am transpus în „ochii” celor care ar utiliza acest telefon. Odată analizând demografic publicul vizat, mi-am imaginat utilizarea funcțiilor telefonului în diverse medii. Așa a luat naștere conceptul spotului, de dualitate între lumină și întuneric, și chiar o fantezie din mintea utilizatorului, în cazul nostru, personajul feminin. Lumina nu există fără întuneric și vice-versa, asemenea oricărui tip de relație. Practic, prin conceptul de lumină-întuneric am personificat cele două modele ale telefonului, Pearl White și Space Black, și le-am adus în imaginația utilizatorilor”, a declarat Vlad Ștefan Coman, fondatorul casei de producție media Bahaos Production și regizorul spotului.
„Cu OPPO Find X8 Pro, fotografia mobilă nu mai este doar despre „fotografii rapide”” — este despre poveste și despre precizie. Acest dispozitiv marchează o adevărată maturizare a industriei de smartphone-uri, unde fiecare cadru surprins este și cel dorit. La fiecare generație nouă de smartphone-uri așteptările utilizatorilor cresc exponențial. Vrem mai multă claritate, culori mai vii, stabilitate perfectă și capabilități video demne de un film de cinema. Cu OPPO Find X8 Pro, aceste așteptări nu doar că sunt atinse, ci chiar depășite. Tehnologia nu mai ține doar pasul cu dorințele noastre, ci le anticipează și le reinventează. În plus, fotografia mobilă nu mai este o joacă — este serioasă, artistică și, mai ales, accesibilă, fiindcă acest telefon oferă instrumentele necesare, dar te învață și cum să le folosești să găsești cadrul perfect”, a adăugat Adrian Ștefănescu, Digital Manager OPPO România.
O campanie omnichannel pentru un public sofisticat
OPPO Find X8 Pro stabilește noi standarde pentru flagship-urile OPPO, astfel că această campanie se adresează utilizatorilor care apreciază stilul, performanța și funcționalitățile premium. De asemenea, noul telefon aduce în lumina reflectoarelor, pe lângă capabilitățile AI, și funcția Livephoto ce reușește să provoace dimensiunea cinematografică a fotografiilor și materialelor video.
Campania de promovare „FINDable” include execuții integrate pentru digital și OOH – Cinema Advertising, vizând un public cu un stil de viață dinamic și cosmopolit, tech-savvy, cu vârste cuprinse între 28 și 40 de ani. În centrul campaniei OPPO pentru Find X8 Pro stă o combinație perfectă între inovație, design și performanță. Telefonul este conceput pentru utilizatorii care apreciază nu doar tehnologia de ultimă generație, ci și stilul impecabil. Designul său excepțional reușește să îmbine eleganța cu funcționalitatea, devenind un accesoriu esențial pentru cei care pun preț pe detalii și performanță.
Un alt aspect care definește OPPO Find X8 Pro este experiența fotografică premium, dusă la un alt nivel prin colaborarea cu Hasselblad. Acest parteneriat oferă utilizatorilor o calitate remarcabilă în capturarea de imagini și videoclipuri, transformând fiecare fotografie într-o operă de artă.