OPPO, anunță progresul realizat pe parcursul ultimilor ani pentru a facilita inițiativele de sustenabilitate adoptate de companie. Încă de la fondarea acesteia în 2004. Aceste contribuții evidențiază succesul companiei OPPO în acțiunile sale de consolidare a relațiilor.
“Încă de la fondarea companiei în 2004, OPPO s-a dedicat bunăstării angajaților, consumatorilor și a partenerilor. Precum și îmbunătățirii impactului companiei asupra mediului și a societății. Sustenabilitatea a fost întotdeauna o parte integrată a strategiei de dezvoltare, asigurându-ne, în același timp, capacitatea de a inova și de a oferi cele mai bune produse și servicii utilizatorilor într-un context pe care ne place să îl numim Internet of Experience.” a declarat Tony Chen, CEO și Fondator OPPO. “Urmărind misiunea.“Tehnologie pentru Omenire, Bunătate pentru lume”, rămânând în același timp fideli valorilor fundamentale Benfen. Vom continua să investim în sustenabilitatea noastră. Astfel, suntem nerăbdători să colaborăm cu toți partenerii noștri pentru a crea un viitor mai sustenabil pentru utilizatorii din întreaga lume.”
Realizările companiei OPPO în domeniul sustenabilității au fost verificate și atestate de către TÜV Rheinland.
Verificarea imparțială demonstrează faptul că OPPO a reușit să creeze o economie circulară care prioritizează utilizarea materialelor sustenabile. OPPO a adaptat procesele de dezvoltare a design-ului, ambalării, procesarea materialelor și multe altele astfel încât ele să devină mai sustenabile.
Aceste eforturi susținute ale companiei au condus catre rezultatele deosebite obtinute de OPPO pe parcursul anului 2020:
O componentă a economiei circulare a fost reciclarea unei cantități de deșeuri cu 13 ori mai mare comparativ cu anul 2019.
O consolidare a acestei practici a fost utilizarea materialelor regenerabile. Refolosind 35% din plasticul componentelor smartphone-urilor. În același timp, compania a reușit să reducă cantitatea de deșeuri menajere cu 42,7%. Și a înregistrat o scădere a emisiei gazelor cu efect de seră cu 20%.
Având în vedere că angajații stau la baza organizației, OPPO a prioritizat întotdeauna starea de bine a acestora. Compania a susținut în 2020 peste 670.000 de cursuri educaționale și programe de formare profesională pentru a sprijini dezvoltarea profesională a angajaților.
Pentru OPPO, susținerea comunităților și culturii globale este foarte importantă, motiv pentru care a inițiat programul mondial Campus pentru Tinerii Artiști Restauratori. În 2020, cea de-a doua ediție a programului a avut loc. Prin care OPPO a lansat o platformă prin care peste 3,000 de studenți din 150 de universități de top din lume.
Compania este conștientă de faptul că un impact considerabil și de lungă durată necesită o planificare și dedicare pe termen lung. OPPO continuă să implementeze multiple inițiative pentru sustenabilitate alături de alți parteneri ai industriei. În speranța unui viitor mai bun în întreaga lume.