Anul acesta OPPO va oferi premii jucătorilor cu rezultate deosebite și va asigura totodată transmiterea celor mai interesante momente precum și a interviurilor cu jucătorii și echipele de profesioniste.
Tema ediției finale din acest an este Make/Break –care reprezintă mentalitatea de a realize imposibilul și de a descoperi noi posibilități – o caracteristică a produselor OPPO.
„Suntem foarte mândri să continuăm parteneriatul cu Riot Games și în acest an. Întotdeauna am considerat League of Legends o platformă ideală pentru a prezenta capacitățile produselor OPPO unui număr cât mai mare de gameri, la nivel global. Mai mult decât atât, ambiția de care dau dovadă jucătorii profesioniști se aseamănă foarte mult cu dorința continuă de o prezenta produse și tehnologii inovatoare. Tocmai din acest motiv, utilizatorii OPPO au parte de produse extrem de competitive care oferă o experiență de utilizare unică”, a declarat William Liu, Vicepreședinte și Președinte Global de Marketing OPPO.
„Suntem fericiți să continuăm colaborarea cu OPPO mai ales după reușita ediției trecute. OPPO, primul producător de smartphone-uri care sponsorizează campionatul, a devenit rapid unul dintre cele mai inovative branduri în rândul gamerilor. Tocmai din acest motiv suntem extrem de nerăbdători să vedem ce va oferi OPPO spectatorilor din finală.” A declarat John Needham, Director Global Esports în cadrul companiei Riot Games.