fbpx
More

    MTN prezintă o serie de contribuții în cadrul Huawei Better World Summit 2020

    Publicat în:

    Săptămâna trecută Huawei a realizat un eveniment online intitulat Better World Summit 2020 unde în cadrul acestuia au fost prezenți o serie de reprezentanți globali din diferite sfere ce au discutat despre digitalizare & IT&C cât și importanța 5G-ului.

    În cadrul celor patru zile am avut parte să vedem o serie de dezbateri cât și prezentări realizate de către companii ce lucrează strâns cu Huawei în țări precum Africa și cele din Orientul Mijlociu unde tehnologia este mai greu de accesat și distribuit pentru populație.

    Pentru această prezentare a fost prezentă Bernice Samuels ( Executive Group Marketing of MTN) reprezentând o companie de telecomunicații mobile sud-africane. Și ne-a discutat despre cât de mult se implică compania MTN în a livra conectivitate continuă către clienți.

    Și au fost prezentate cinci reguli de bază respectate de către MTN :

    • Conectivitate și acoperire
    • Incluziunea digitală prin care telefonul mobil este principala unealtă de entertainment, comunicare și tranzacție pentru o mare parte din populația Africană.
    • Cuprindere financiară având în vedere că populația Africii realizează tranzacții cash, o mare parte dintre aceștia neavând conturi bancare. Iar MTN vine cu o soluție de tranzacționare direct prin mobile.
    • Ocuparea forței de muncă în care MTN se implică atât direct cât și indirect, aceștia având în jur de 15.000 de persoane angajate iar indirect prin ajutorul companiei ce oferă o sursă de conectivitate ajută până la 5 milioane de persoane să aibă un job.
    • Educația este și un punct forte ce pun accent pe acesta deoarece prin ajutorul digitalizări tot mai multe persoane au acces la educație.

    MTN este o companie mare, reușind să servească până la 250 de milioane de clienți. Pe parcursul prezentării ne-a fost prezentată strategia BRIGHT fiecare literă reprezentând șase stâlpi ce vor să fie respectați și puși în practică până în anul 2022. Iar MTN a pus accent foarte mult și în perioada pandemiei unde și-a susținut atât angajații cât și clienții oferind o serie de ajutoare prin educare și intervenții.

    În final aflăm că MTN nu este doar o companie de telecomunicații cât și o companie ce reușește să fie alături de populație cât și de clienții săi prin oferirea de servicii și soluții necesarea în viața de zi cu zi .

    Ne găsiți și pe Google News

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Alte articole