Pe 21 septembrie, Levi‘s a lansat un nou segment al campaniei “Buy Better, Wear Longer”, care se bazează pe angajamentul brand-ului în ceea ce privește dorința de a oferi o durabilitate considerabilă modei și articolelor vestimentare pe care le creează. Astfel, Levi’s își continuă misiunea de a concepe blugi ce pot fi iubiți de consumatori pentru ani întregi, și nu doar pe durata unui sezon.
Pentru a susține acest efort, Levi’s a conceput un scurtmetraj ce transpune o poveste multi-generațională a blugilor pe care îi produc: filmul se concentrează pe cel mai emblematic produs, și anume, modelul de blugi 501. Transformat de-a lungul timpului în funcție de purtător, adaptându-se la tendințele vremii, 501 rămâne o piesă vestimentară la fel de relevantă astăzi, precum a fost în perioada anilor 1960.
”Campania se concentrează pe moștenirea pe care Levi’s o oferă generațiilor viitoare, prin produse durabile și reprezentative pentru întreaga lume. O pereche de blugi creați de Levi’s devine din ce în ce mai frumoasă odată cu trecerea timpului, având un impact asupra fiecărei generații, indiferent dacă există câteva modificări sau nu. Atemporali și versatili, dar mereu la modă – indiferent de deceniu. Acest mesaj este mai relevant ca oricând astăzi, când fiecare dintre noi se gândește cum poate contribui pentru a crea un domeniu al modei mult mai sustenabil” – Karen Riley-Grant, Global Chief Marketing Officer
Campania ”Buy Better, Wear Longer” reprezintă o cerere și o promisiune în același timp.
Este o cerere față de consumatorii care își doresc să fie mai responsabili privind alegerile pe care le fac, dorind ca articolele achiziționate să fie cât mai durabile, păstrându-le pentru generațiile viitoare. De asemenea, este un angajament al brand-ului de a-și continua munca pe numeroase fronturi pentru a fi administratori responsabili ai resurselor naturale pe care le folosesc, pentru a inova procesele de producție și pentru a introduce practici mai circulare la nivel general.
Clima, consumul, și comunitatea sunt în centrul unei abordări sustenabile, iar Levi’s urmărește o varietate de inițiative pentru a sprijini această viziune: investiții în materiale precum cânepa de bumbac și bumbacul organic, care reduc consumul de apă; introducerea procesului Water<Less în producția de denim; lansarea platformei de revânzare Second-Hand și nu în ultimul rând, repararea și reutilizarea articolele de îmbrăcăminte în magazine. Mai presus de toate, Levi’s și-a oferit toate resursele de învățare publicului larg, pentru a avea un impact mai considerabil. Astăzi, brand-ul continuă să lucreze alături de parteneri și lideri precum Fashion for Good și Ellen MacArthur Foundation pentru a ajuta la transformarea industriei într-un model mai circular, iar laboratorul de cercetare și dezvoltare Levi’s, WellThread, caută în mod constant noi moduri radicale de a face haine care pot reduce amprenta de mediu.
„Reconfigurarea lanțurilor de aprovizionare necesită timp, dar am găsit parteneri care sunt la fel de preocupați de amprenta lor și sunt la fel de încântați să experimenteze, exact ca noi. Aceste colaborări ne-au permis să introducem mai multă circularitate în modul în care ne realizăm produsele.” – Paul Dillinger, Vicepreședinte, Șef al departamentului Global Product Inovation
Pentru a oferi și mai multă putere campaniei, Levi’s a evidențiat, de asemenea, povești ale partenerilor. Printre ele se regăsesc viziunile lui Xiye Bastida, Melati Wijsen și Emma Chamberlain, care au fost implicați direct în campanie de la lansarea acesteia și reprezintă următoarea generație de voci privind durabilitatea.