Huawei Consumer Business Group anunță un nou parteneriat cu Teatrul de Animație Țăndărică, o inițiativă a companiei de a sprijini activitățile culturale, destinate consumatorilor de orice vârstă. Obiectivul principal al acestui parteneriat este de a susține demersul instituției de a livra același conținut calitativ, chiar și în această perioadă, în care spectacolele sunt difuzate online. În completarea acestei experiențe, Huawei Consumer Business Group pune la dispoziția Teatrului Țăndărică premii speciale pentru comunitatea lor, care le oferă pasionaților de tehnologie și iubitorilor de evenimente culturale și de divertisment posibilitatea de a rămâne conectați cu activitățile preferate de oriunde.
În contextul actual, începând cu data de 17 martie, Teatrul Țăndărică transmite zilnic o serie de spectacole pentru copii online, pe pagina de Facebook oficială a instituției. Echipamentele performante, care asigură calitatea transmisiilor virtuale, sunt esențiale în această perioadă. De aceea, HUAWEI vine în sprijinul instituției, dar și al iubitorilor de teatru, prin contribuții care să ofere un conținut audio-video calitativ și care să creeze o experiență și mai interactivă a spectacolelor de teatru în mediul online.
Această inițiativă are rolul de a ajuta iubitorii de teatru să rămână conectați cu poveștile preferate ale copilăriei, puse în scenă de actori talentați, chiar și de la distanță. Calitatea transmisiilor face ca granițele fizice să dispară, experiența de vizionare rămânând la fel de plăcută și captivantă ca într-o sală de teatru.
„Ne bucurăm să anunțăm acest parteneriat cu Teatrul Țăndărică, o instituție foarte apreciată de părinți și copii, chiar în apropierea zilei de 1 iunie. HUAWEI susține acest tip de manifestări, destinate generației tinere, născute în era digitală. În această perioadă, în care tehnologia îi ajută să rămână conectați cu piesele de teatru preferate, chiar și de la distanță, compania se angajează să asigure calitatea transmisiilor live și totodată să le ofere copiilor dispozitive utile, pe care le pot folosi atât pentru întâlnirile online cu personajele de teatru preferate, cât și pentru activitățile de învățare de acasă.”, spune Sabina Știrb, Head of Communications Huawei Consumer Business Group.
Primele spectacole difuzate în cadrul parteneriatului încep chiar de 1 iunie, Ziua Internațională a Copilului, și continuă până pe data de 3 iunie. Printre piesele de teatru pregătite de Teatrul Țăndărică, se numără: Rățușca cea urâtă, Crăiasa zăpezii, Păcală, Scufița roșie, Capra cu trei iezi sau Muzicanții din Bremen.
În cadrul parteneriatului, pe parcursul lunii iunie, Teatrul Țăndărică va organiza și o serie de concursuri și tombole special concepute pentru iubitorii de teatru și tehnologie, având ca premii dispozitive performante, parte din portofoliul HUAWEI. Cei care pot intra în posesia acestor premii sunt spectatorii pieselor de teatru difuzate online, urmând ca toate detaliile să fie prezentate pe pagina oficială de Facebook a Teatrului Țăndărică. Dispozitivele oferite consumatorilor sunt potrivite tuturor categoriilor de vârstă cărora se adresează activitățile gândite de echipa Teatrului Țăndărică pentru a ține la cote maxime imaginația celor mici în această perioadă, în care petrec mai mult timp acasă: ateliere creative, rubrici de curiozități, interviuri cu actori sau momente de animație.
Aceste premii asigură accesul copiilor la tehnologii de ultimă oră, care le oferă toate specificațiile de care au nevoie pentru a se bucura de activități educative și de divertisment, într-un mod plăcut și sigur pentru vârsta lor.