Gillette, cea mai populară firmă din lume când vine vorba de bărbierit și Razer™, cel mai popular brand de lifestyle pentru gameri la nivel mondial, au anunțat o nouă colaborare care duce la următorul nivel domeniile pentru care sunt recunoscute. Cele două branduri, ambele având o tradiție bogată în comunitatea de gaming, au dezvăluit un nou produs care se află la intersecția dintre design, inovație și tehnologia de ultimă generație: ediția limitată a aparatului de ras GilletteLabs echipat cu Exfoliating Bar, personalizat în stilul Razer.
Disponibile în magazine și online de la sfârșitul lunii august, utilizatorii vor putea achiziționa aparatul de ras ”GilletteLabs with Exfoliating Bar”, cea mai nouă inovație marca Gillette, conceput în stilul Razer, având culoarea verde caracteristică și fiind decorat cu sigla firmei. În plus, gamerii și fanii vor putea intra în contact cu produsul la cele mai mari evenimente de gaming din lume, dar și prin campanii speciale care implică influencerii și streamerii Gillette Gaming Alliance și Razer.
“Razer, o companie de top în domeniul gamingului și Gillette, cel mai mare brand de aparate de ras (razors) din lume, au mai multe în comun decât o similitudine de nume,” a declarat Daniel Ordonez, Global Brand Franchise Leader în cadrul Gillette. “De mult timp suntem fanii Razer și ai tehnologiilor lor inovatoare, considerându-i un brand recunoscut de toată lumea atât în domeniul gamingului, cât și al tehnologiei. Suntem încântați să ducem la următorul nivel experiența de bărbierit prin această nouă colaborare, care marchează un nou punct de referință în cultura de gaming. Bărbații din toată lumea se vor bucura de rezultatul acestei colaborări: combinația perfectă dintre funcționalitate și design.”
Cele două branduri au multiple conexiuni, având o istorie de a colabora la multiple evenimente. Ei au explorat de-a lungul anilor posibilitatea de a colabora și mai strâns pentru a-i oferi comunității de gaming un produs util și cu un design special. Cu ocazia lui 1 aprilie Razer a postat în glumă un video cu un mouse care le oferea utilizatorilor posibilitatea de a se bărbieri – un teaser al anunțurilor care urmau să vină. Secvența video s-a bucurat de o popularitate ieșită din comun, semnalându-le celor două branduri că a venit momentul pentru a implementa colaborarea îndelung planificată.
“După prezentarea Razer Razer de 1 aprilie, am fost inundați de mesaje prin care fanii își exprimau intenția de achiziție. Suntem încântați să le putem oferi fanilor ce-și doreau,” a explicat Ayesha Durante, VP, Global Head of Marketing în cadrul Razer. “Această colaborare dintre cele două branduri renumite a rezultat într-un design dezvoltat împreună, combinând experiența Razer și Gillette pentru a obține un produs performant de cea mai înaltă calitate.”
Colaborarea s-a realizat sub lozinca “Feel Sharp, Play Sharp”, care sugerează că te joci mai bine când te simți îngrijit.
Aparatul de ras ”GilletteLabs with Exfoliating Bar” oferă un bărbierit deosebit de ușor. Prin tehnologia de exfoliere încorporată, acest aparat de ras oferă cea mai bună experiență de bărbierit de la Gillette.
Aparatul de ras ”GilletteLabs with Exfoliating Bar” a debutat recent pe cele mai relevante canale de cultură pentru bărbați, inclusiv reclame difuzate pe durata celor mai mari competiții sportive și activări în cadrul celor mai mari festivaluri. În plus, Gillette a atras atenția asupra designului creând astfel cerere în rândul categoriilor de early adopters și culture drivers. Ca rezultat, brandul este încântat să anunțe cea mai nouă colaborare GilletteLabs cu una dintre cele mai bune companii de tehnologie din lume, Razer.