fbpx
More

    Castrol lansează o nouă campanie pentru a crește gradul de conștientizare în rândul consumatorilor cu privire la service-urile independente partenere

    Publicat în:

    Castrol a lansat o nouă campanie de marketing „Castrol EDGE Recomandat de experți” și le oferă service-urilor independente participante oportunitatea de a câștiga un pachet personalizat de articole promoționale gratuite pentru creșterea gradului de conștientizare în propria comunitate locală și pentru atragerea de noi clienți.

     

    Service-ul auto câștigător va fi vizitat de un fotograf profesionist, finanțat de Castrol, pentru a face fotografii care vor prezenta service-ul câștigător și angajații acestuia. Câștigătorul va primi cinci postere personalizate pentru service, un banner interior de 3,5 metri și un banner web digital pentru a promova service-ul auto în colaborare cu Castrol EDGE. Pentru șansa de a câștiga, service-urile auto pot participa la tombolă accesând www.castrol.ro/specialistCastrol. Service-ul câștigător va primi articolele promoționale personalizate după data de 31 mai 2022.

    Campania profită de recunoașterea mărcii Castrol EDGE, recomandată de mecanici, producători și echipe motorsport pentru a asigura adevărata performanță a motorului.
    Presiunea intensă la care sunt supuse motoarele moderne cauzează puncte active de frecare ce pot micșora performanța motorului cu până la 10%. Castrol EDGE utilizează tehnologia Fluid TITANIUM™, astfel rezistă acestor presiuni și reduce frecarea.

     

    Shailendra Gupte, Director de marketing EMEA în cadrul Castrol declară: „Aceasta este o oportunitate de a ne răsplăti service-urile partenere, ajutându-le să-și ducă afacerile la un nou nivel.

    Cercetări recente din industrie au scos la iveală faptul că mecanicii au fost mai înclinați să recomande Castrol clienților decât orice altă marcă de top, iar o treime din vehiculele noi din Uniunea Europeană, Marea Britanie, Elveția și Norvegia părăsesc fabrica cu Castrol în motor. Ajutăm service-urile independente să valorifice recunoașterea mărcii pentru a-și dezvolta propriile profiluri, pentru a crește veniturile și pentru a câștiga loialitatea clienților.”

     

    Castrol își dezvoltă rețeaua de service-uri de încredere din Europa, susținând activitatea cu soluții de instruire, oferte de marketing și certificarea independentă a calității. Rețeaua Castrol Service este deja una dintre cele mai mari din Europa, fiind formată din 5.000 de service-uri auto.

     

    Pentru informații suplimentare despre campania Castrol EDGE Recomandat de experți și tombolă, vizitați: www.castrol.ro/specialistCastrol

    Ne găsiți și pe Google News

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Alte articole