fbpx
More

    Am testat noile sosuri Heinz Black Garlic May la Vivo

    Publicat în:

    De acest Halloween, Heinz lansează o ediție specială și înspăimântătoare de sosuri cu usturoi negru. Acestea vin în trei variante schelet, dovleac și vampir. Fiecare se pot testa doar în cadrul restaurantelor Vivo.

    Noi am avut ocazia să testăm aceste sosuri cu unul dintre burgerii celor de la Vivo. Și putem spune că se încadrează perfectă alături de o porție de Cheesy Potatoes.

    Sosul Heinz este vedeta fiind realizat din maioneză vegană Heniz și o aromă puternică, acidă și ușor dulce a usturoiului negru ce dă și culoarea specifică a acestui sos ce merită încercat.

    Hanna Winterbourne, Brand Manager-ul Heinz International a declarat:

     „Ne simțim foarte fioroși la Heinz, având în vedere lansarea delicioasei şi înspăimântătoarei maioneze din usturoi negru și abia așteptăm ca fanii să experimenteze noua creație spectaculoasă a acestui Halloween. Noua maioneză din usturoi negru este atât de bună încât nici vampirii nu-i pot rezista!”

     

    Iar pentru fanii din România – casa lui Dracula –  Heinz deschide un pop-up shop special, în pădurea Boldu-Crețeasca, fix de Halloween, pe 31 octombrie. Magazinul e deschis doar în seara de Halloween, de la ora 00:00 şi reprezintă încă o dovadă că şi vampirii adoră noul sos. În locația special amenajată, fanii sunt așteptați cu surprize înspăimântător de delicioase și vor putea testa sosul cu burger și cartofi pai oferite gratuit, într-o atmosferă tematică.

    Sosul se poate încerca doar în cadrul restaurantelor VIVO în perioada 29-31 octombrie. Se poate oferii și cu orice comandă prin Glovo dată în restaurantele acestora.

    Ne găsiți și pe Google News

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Alte articole