fbpx
More

    adidas dă startul unei noi campanii globale

    Publicat în:

    adidas aduce împreună unii dintre cei mai cunoscuți sportivi din lume în această nouă campanie menită să îndemne toți oamenii care practică sport, indiferent de nivelul lor de performanță, să depășească presiunea și să-și atingă potențialul.

    adidas aduce în lumină povești ale atleților

    Inspirată de feedback-ul omniprezent în întreaga lume, legat de impactul negativ al presiunii asupra performanței și a bucuriei generate de sport, adidas va aduce în lumină, de-a lungul campaniei, povești ale atleților, păreri ale experților și materiale ghid și resurse – toate menite să contribuie la dezarmarea presiunii din sport, resimițită la orice nivel de performanță.

    În paralel cu cel mai mare spectacol al anului sportiv, finala Superbowl, brandul a debutat campania cu un film dedicat celebrării atleților care trebuie să facă față presiunii, în care apar Pat Mahomes, Trinity Rodman, Lionel Messi, Linda Caicedo, Jude Bellingham, Anthony Edwards, Rohit Sharma și echipa de rugby All Blacks din Noua Zeelandă.

     

    Pe fundalul imnului atemporal ‘Under Pressure’ interpretat de Queen ft. David Bowie, noul film prezintă atleți obișnuiți care sunt încărcați cu povara așteptărilor și toate posibilitățile care apar odată ce reușesc să se detașeze de acestea, amintindu-și că puterea lor vine din interior, asemenea unui strigăt de luptă – ‘You Got This.’ Filmul atinge punctul culminant cu pleiada de atleți-vedete adidas jucând la performanță maximă în cele mai importante momente din cariera lor sportivă.

    De la Jude Bellingham înscriind pentru Real Madrid în debutul său în UEFA Champions League, la Emma Malewski executând impecabil coborârea de pe bârnă în Campionatul german din 2022 – fiecare sportiv arată cum gestionează presiunea pentru a inspira orice atlet să facă la fel.

    Pentru a arăta concret cum gestionează presiunea sportivii de top și pentru a oferi resurse tangibile oricui are nevoie, adidas a făcut un parteneriat cu neuro11, un grup de experți în neuroștiință sportivă. Prin monitorizarea activității cerebrale a unor atleți obișnuiți cât și a celor de elită – Emiliano Martinez, Ludvig Adberg, Nneka Ogwumike, Rose Zhang sau Stina Blackstenius, această latură a campaniei va arăta mecanismele prin care cei mai performanți atleți de pe planetă depășesc presiunea.

    Florian Alt, VP Global Brand Comms adidas spune despre noua campanie:

    “Într-un an cu evenimente sportive marcante, unde familia adidas va inspira, fără îndoială,un nou val de atleți din întreaga lume, am creat o campanie care să îi ajute pe tinerii jucători care se confruntă cu o barieră universală – presiunea. Noua noastră campanie este menită să inspire regăsirea bucuriei în practicarea sportului și să echipeze toți atleții cu o încurajare simplă: You got this.”

    Campania va fi complementată de o serie de conținut multimedia, având ca protagoniști atleți din diverse sporturi, cât și evenimente și activări dedicate interacțiunii cu consumatorii. Susținută de o investiție media globală multiplatform, mesajul campaniei va ajunge la consumatorii din întreaga lume, inclusiv prin execuții outdoor spectaculoase în orașele mari și locații relevante.

    Vizitați www.yougotthis.ro pentru a afla mai multe despre campanie și urmăriți adidas pe instagram.com/adidas și tiktok.com/adidas.

    Ne găsiți și pe Google News

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Alte articole