OPPO, lider mondial în domeniul tehnologiei, a anunțat astăzi rezultatele unui studiu care arată că 31% dintre românii intervievați iau în considerare alocarea unei sume între 1000 și 1500 de lei pentru a achiziționa un smartphone în perioada următoare.
Potrivit aceluiași studiu, un sfert dintre respondenți sunt dispuși să plătească peste 2000 de lei pe un smartphone.
Printre cele mai importante caracteristici la care sunt atenți utilizatorii români în alegerea unui smartphone se află performanța camerei foto-video, 62% dintre respondenți acordându-i o atenție deosebită. Autonomia bateriei și capabilitatea de încărcare rapidă a acesteia precum și memoria și capacitatea de stocare a dispozitivului, vin să completeze topul celor mai importante caracteristici care influențează alegerea produsului favorit pentru utilizatorul român, după cum a mai relevat același studiu OPPO.
Cel mai vândut telefon OPPO, modelul Reno5 Lite, se înscrie astfel în categoria de preț favorită pentru consumatorii români și răspunde cu exactitate celor trei cele mai importante cerințe ale acestora.
OPPO Reno5 Lite oferă capabilități foto și video avansate, mulțumită ansamblului de camere principale de 48MP și a camerei frontale de 32MP. Reno5 Lite moștenește de la predecesorul său funcțiile video portrait, precum AI Color Portrait Video, Monochrome Video, AI Night Flare Portrait Video etc, utilizatorii bucurându-se în același timp de noile funcții ale seriei Reno5 precum Dual-View Video.
În ceea ce privește specificațiile bateriei, acesta este echipat cu o baterie de 4310 mAh și dispune de tehnologia de încărcare rapidă VOOC 4.0 pe 30W. Astfel, cu o durată de încărcare de doar 5 minute, utilizatorii se pot relaxa urmărind aproape 3 ore de conținut pe YouTube.
Nu în cele din urmă, memoria de 8GB RAM și capacitatea de stocare ce 128GB ale lui Reno5 Lite îl plasează pe acesta peste media pieței în segmentul său de preț.
De asemenea, potrivit aceluiași studiu, 38% dintre utilizatorii români consideră brandul telefonului cel mai important factor diferențiator în achiziția telefoanelor din aceeași categorie de preț. Imediat după aceasta vine raportul preț-calitate, luat în considerare de 36% dintre românii care au participat la studiu, urmatde primirea unui cadou la achiziție, aspect de care țin cont peste 30% dintre cei intervievați.
La acest studiu realizat de OPPO a participat un total de 781 de respondenți, dintre care 61% bărbați și 39% femei, preponderent din mediu urban – în proporție de 77%, restul de 23% locuind în mediu rural și cu un nivel de educație mediu-superior. Dintre aceștia, peste 62% au admis că au auzit de brandul OPPO.
La nivel local, produsele OPPO sunt disponibile din iunie 2020, iar portofoliul OPPO a fost extins și optimizat continuu astfel încât în prezent include gamele de smartphone-uri A, Reno și Find dar și gadget-uri smart precum căști wireless, smartwatch-ul OPPO Watch și brățara fitness OPPO Band.