Xiaomi ocupă locul al treilea în topul celor mai bine vândute smartphone-uri din lume
În al zecelea an de la înființare, Xiaomi a depășit o nouă barieră și a intrat în top trei pe piața globală a telefoanelor inteligente, potrivit estimărilor Canalys, IDC și Counterpoint.
Potrivit Canalys, în trimestrul al treilea, livrările companiei au ajuns la 47.1 milioane de unități. Pe fondul provocărilor aduse de COVID-19 în piața telefoanelor inteligente, Xiaomi și-a respectat cele trei principii directoare și „a continuat să exploreze, să inoveze și să ofere produse cu tehnologii performante la prețuri juste”. În 2020, piața globală a telefoanelor inteligente a scăzut cu 4% față de anul trecut, dar în trimestrul al treilea a cunoscut o creștere de 32%, față de aceeași perioadă din 2019. În acest context Xiaomi a ajuns la o cotă de piață de 13.5% și o creștere anuală de 45%, cea mai mare dintre toți producătorii de smartphone-uri.
Pe lângă analiza celor de la Canalys, și specialiștii de la IDC, și Counterpoint au anunțat intrarea Xiaomi în top trei în clasamentul global. Potrivit IDC, Xiaomi a livrat în trimestrul al treilea 46.5 milioane de unități, a avut o cotă de piață 13.1% și a înregistrat o creștere anuală de 42%.
Counterpoint notează faptul că Xiaomi a avut livrări de 46.2 milioane de unități și o cotă de piață de 13% în trimestrul al treilea din 2020. Este o creștere de 75% în comparație cu trimestrul precedent, iar creșterea anuală este de 46%.
“În aceste vremuri dificile, Xiaomi a colaborat cu partenerii săi pentru a trece peste toate provocările. Împreună am depus eforturile necesare pentru a ne consolida sistemul de vânzări online și offline, am introdus o gamă generoasă de produse inovative la prețuri accesibile pentru fanii Mi și consumatorii din România și din alte părți ale lumii. La a zecea aniversare suntem foarte fericiți să vedem aceste rezultate din partea a trei companii de analiză, care reflectă viziunea noastră de a face inovația accesibilă pentru toată lumea”, a spus Andrew Wong, managerul general Xiaomi pe Europa Centrală și de Est.
“În România, una dintre piețele noastre cheie din această regiune pentru dezvoltarea noastră globală, suntem un jucător nou, așa că încercăm să învățăm, ascultăm și să luăm în considerare toate reacțiile pentru a face următorii pași. Vom avea nevoie de tot suportul Comunității Mi, al consumatorilor, al prietenilor din media și al partenerilor de afaceri”, a adăugat Andrew Wong