În fiecare zi, TikTok adună fani din întreaga lume în jurul celor mai importante momente din sport. Platforma a devenit rapid o destinația preferată pentru conținutul sportiv, datorită accesului la echipele, jucătorii și evenimentele pe care le iubesc și pe care le regăsesc pe platformă. Cu peste 3,7 miliarde de vizionări la videoclipuri până în prezent, hashtagul #WomensFootball a devenit foarte popular pe platformă, cu utilizatori care îl accesează pentru a retrăi momentele lor preferate, pentru a se conecta cu alți fani și pentru a-și încuraja jucătorii și echipele preferate.
Astfel, platforma își unește forțele cu FIFA pentru a oferi conținut personalizat pentru TikTok în timpul Cupei Mondiale de Fotbal Feminin FIFA 2023™. Pe tot parcursul turneului, TikTok și FIFA le vor aduce fanilor cel mai interesant conținut, care include momente din culise, intrările echipelor pe teren, conținut live de dinainte de meci, momentele importante din timpul reprizelor, reacțiile jucătorilor și antrenorilor, precum și multe altele. În plus, fanii de pe TikTok vor putea accesa hub-ul Cupei Mondiale de Fotbal Feminin FIFA 2023™, care va prezenta cele mai recente noutăți venite din parte FIFA, parteneri media oficiali, echipe naționale și jucători, precum și un link pentru a accesa programul meciurilor și scorurilor înregistrate de echipe pe FIFA.com.
Aceasta reprezintă prima colaborare oficială dintre FIFA și TikTok și prima dată când FIFA lucrează cu o platformă de divertisment pentru a produce și adapta conținut pentru Cupa Mondială de Fotbal Feminin FIFA 2023.
În timp ce hashtag-urile #FIFAWorldCup, #FIFAWomensWorldCup și #FIFAWWC au adunat deja un total de 38,2 miliarde de vizualizări pe platformă, această colaborare va implica și mai mult fanii să se alăture celor 1,1 milioane de urmăritori care au în comun pasiunea pentru jocul de fotbal feminin pe @FIFAWorldCup.
„Suntem încântați că TikTok a ales FIFA să ofere conținut video dedicat, creativ și distractiv pe parcursul a ceea ce va fi o Cupă Mondială de Fotbat Feminin FIFA revoluționară. Echipele noastre vor folosi cele mai bune formate pentru a promova fotbalul feminin și a ajunge la un public tânăr și divers, dornic să consume și să se implice în fotbal. Acest acord confirmă faptul că reprezentăm un brand foarte iubit în rândul generațiilor tinere și este dovada faptului că dorim să ne implicăm în moduri cât mai diverse”, a declarat Fatma Samoura, Secretar General la FIFA.
„Pe măsură ce ne apropiem de unul dintre cele mai mari evenimente sportive feminine ale anului, suntem încântați să colaborăm cu FIFA pentru a aduce conținut dedicat de la Cupa Mondială de Fotbal Feminin iubitorilor de sport din toată lumea. Colaborarea cu FIFA se bazează pe angajamentul nostru de a pune în lumină mai mult sportul feminin, oferind în același timp jucătoarelor reprezentarea egală și recunoașterea pe care o merită”, a declarat Harish Sarma, Global Head of Sports la TikTok.