TikTok explorează constant noi oportunități prin care advertiserii, indiferent de mărime sau buget, pot să utilizeze platforma mai ușor și mai eficient, fie că au ca scop să inspire alți oameni, să fie descoperiți pe platformă sau să construiască conexiuni semnificative cu comunitatea TikTok. De asemenea, platforma dezvoltă constant funcții pentru creatori, fie că sunt business-uri mici, advertiseri sau utilizatori, astfel încât să poată deveni cea mai autentică versiune a lor, să se conecteze cu comunități noi și să folosească cu ușurință soluțiile creative și de promovare disponibile pe platformă.
Funcția Promovare oferă o modalitate simplă prin care comunitatea TikTok poate să transforme conținutul organic de pe TikTok în reclame și să acceseze noi audiențe mai ușor ca niciodată. TikTok anunță astfel noi instrumente de promovare și targetare oferind comunității posibilitatea să genereze trafic către profil, să transforme spectatorii în potențiali clienți, să amplifice bugetele de promovare sau să acceseze mai eficient audiențele relevante.
Studiile arată că promovarea conținutului organic contribuie la îmbunătățirea performanței generale a anunțurilor publicitare deoarece reclamele sunt mai eficiente atunci când oamenii văd mai întâi conținut organic*. Mai mult, vizionarea unui clip organic pe TikTok înaintea unei reclame plătite contribuie la creșterea notorietății asistate a mărcii (Aided brand recall) cu 27%, în timp ce branding-ul reclamelor atrage cu 12% mai multă atenție, potrivit unui studiu recent al Neurons**.
Studiu de caz: Era Qirjo, fondatorul brandului de e-commerce Blanche Allure, a folosit funcția de Promovare TikTok pentru a crește notorietatea brandului și a accesa noi consumatori. Prin promovarea LIVE-urilor și a clipurilor video de produs, Era a observat o creștere de 30% a traficului și o îmbunătățire a vânzărilor totale. Chris Mitchell, un saxofonist celebru de jazz, a decis să încerce TikTok Promote pentru a-și duce contul la un alt nivel. Prin setarea obiectivelor de promovare specifice și personalizarea publicului țintă, Chris a reușit să își crească numărul de abonați ai website-ului cu 17%, în timp ce numărul de urmăritori pe TikTok a crescut cu +5000 datorită Promovării.
Promovare mai ușoară și mai eficientă
Cu noile funcții de Promovare, creatorii și afacerile mici au acum și mai multe instrumente prin care pot accesa comunitățile relevante și pot alege modul în care utilizatorii au posibilitatea să interacționeze cu reclamele acestora, cum ar fi:
- Generarea de vizualizări pentru pagina de TikTok: Platforma a adăugat un nou obiectiv de Promovare care le permite advertiserilor să direcționeze traficul către pagina de TikTok pentru a-i ajuta să spună povestea brandului sau să prezinte gama de produse și servicii. Prin obiectivul „mai multe vizualizări ale profilului”, cei care vizualizează conținutul vor primi un mesaj de tip call to action care îi va direcționa pe profilul de TikTok al advertiserilor.
- Crearea unor interacțiuni mai profunde prin mai multe mesaje: Noul obiectiv de Promovare „mai multe mesaje” le permite afacerilor mici care se bazează pe interacțiunile cu consumatorii în vânzări – inclusiv întreprinderi care prestează servicii, branduri B2B sau business-uri care primesc comenzi personalizate – să își direcționeze traficul către inbox-ul TikTok.
- Consolidarea aprecierii față de brand prin promovarea conținutului realizat de creatori: Afacerile mici care colaborează cu creatori de conținut, au acum posibilitatea să promoveze video-urile sau LIVE-urile realizate de creatori pentru a crește numărul de vizualizări în rândul publicului țintă. În plus, creatorii pot să folosească funcția Promote for Others (Promovează pentru Alții) pentru a promova conținutul sau afacerile pe care își doresc să le prezinte lumii.
- Atingerea audienței relevante prin targetarea în funcție de locație: TikTok a extins opțiunile de accesare a audienței și a inclus locația, pe lângă targetarea în funcție de gen, vârstă sau interese, permițând astfel afacerilor mici cu locații fizice să se adreseze comunităților locale. Advertiserii pot acum să lase TikTok să aleagă audiența potrivită pentru ei sau să-și creeze audiența personalizată pe baza acestor criterii.