fbpx
More

    Razer dă startul unei noi ere pentru tehnologia haptică cu lansarea Interhaptics

    Publicat în:

    Razer, cel mai popular brand de lifestyle pentru gameri la nivel mondial, a anunțat că SDK-ul și uneltele de dezvoltare Interhaptics vor deveni disponibile în mod gratuit pentru studiourile și dezvoltatorii de jocuri, permițând astfel crearea de experiențe haptice captivante pentru jocurile disponibile pe mai mult de 3 milioane de dispozitive. La cinci luni după achiziția de către Razer, Interhaptics se întoarce cu o unealtă de dezvoltare regândită, noi caracteristici și suport pentru patru platforme de gaming.

    Interhaptics a lansat Haptic Composer acum doi ani. Acum, unealta de design haptic este relansată nu doar cu caracteristicile sale exclusive, precum cele trei moduri de percepție haptică (Vibrații, Texturi și Rigiditate), ci și cu un nou UI, o bibliotecă de efecte haptice predefinite și suport pentru transformarea semnalului audio în efecte haptice. Astfel, dezvoltatorii pot extrage efecte haptice direct din semnalul audio și le pot personaliza folosind Haptic Composer.

    Studiourile și dezvoltatorii de jocuri vor beneficia de ”early access” la aplicația Haptic Composer, dar și la SDK pentru a proiecta, testa și reda efecte haptice pentru controller-ul wireless DualSense al PlayStation®5* (feedback haptic și butoane adaptive de tip trigger), pentru controllerele Meta Quest, dar și pentru Unity Engine, rulat pe telefoanele inteligente cu iOS și Android. Astfel, dezvoltatorii pot crea experiențe haptice memorabile pentru jucători pe mai multe platforme prin importarea semnalului audio și ajustarea acestuia.I

    Efectele haptice din jocuri îmbunătățesc experiența de joc, contribuind la atragerea și păstrarea utilizatorilor,” a declarat Eric Vezzoli, CEO-ul Interhaptics. „În momentul de față fiecare OEM are o metodă proprietară sau unică de a crea experiențe haptice pentru fiecare dispozitiv, iar procesul de portare a efectelor haptice între platforme este unul cât se poate de anevoios. Am rezolvat această problemă, iar împreună cu Razer putem oferi Haptic Composer și SDK-ul în mod gratuit tuturor studiourilor și dezvoltatorilor de jocuri. De abia așteptăm să vedem cum industria de jocuri video va continua să extindă granițele experienței de gaming în colaborare cu Interhaptics.

    Anul acesta Razer a achiziționat 100% din acțiunile Go Touch VR SAS

    Companie cunoscută sub denumirea Interhaptics, aceasta fiind cea mai avansată platformă de dezvoltare de experiențe haptice ce este destinată studiourilor dezvoltatoare de jocuri video. Fondată în 2017, misiunea Interhaptics este de a livra soluții haptice realistice și captivante pentru PC, console, mobile și dezvoltatori de XR. Astfel, dezvoltatorii beneficiază de o unealtă esențială care garantează calitate, timpi de dezvoltare reduși și suport de tip cross-platform.

    Razer este mereu în avangarda tehnologică, dezvoltând produse inovatoare pentru a le oferi jucătorilor cele mai captivante experiențe. Prin Razer Nari Ultimate lansat în 2018, Razer a prezentat tehnologia proprietară HyperSense, demonstrând cum efectele haptice high-fidelity pot contribui semnificativ la o experiență captivantă de gaming. Tehnologia a fost reconfirmată recent de căștile Razer Kraken V3 HyperSense și Razer Kraken V3 Pro HyperSense. 

    Împreună cu Interhaptics, Razer continuă să extindă tehnologia HyperSense către mai multe produse, construind astfel un ecosistem haptic cross-platform împreună cu studiourile de jocuri.

    Ne găsiți și pe Google News

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Alte articole