Motorola și cunoscuta echipă de NBA Brooklyn Nets au anunțat un parteneriat pentru noul sezon NBA. În cadrul colaborării, logoul Motorola „batwing” se va regăsi în partea stângă, frontal, pe toate tricourile cunoscutei echipe de baschet.
Logo-ul Motorola se va regăsi pe tricourile de antrenament cât și pe terenul propriu al echipei.
Parteneriatul strategic încheiat între Motorola și Brooklyn Nets are la bază susținerea tinerilor fără posibilități din învățământul public din SUA, prin programele educaționale STEM (știință, tehnologie, inginerie și matematică). Parteneriatul este parte a programului internațional de marketing al echipei, Motorola devenind partener oficial de comunicare și furnizor de smartphoneuri pentru Brooklyn Nets.
„Ne-am dorit ca partener o companie cu ale cărei valori să fim aliniați.” a declarat John Abbamondi, CEO BSE Global. „Am descoperit acest lucru la Motorola. Ambele companii au trecut printr-o reinventare în ultimul an; Motorola prin renașterea iconicului razr și echipa noastră, acum, prin acest registru care a redefinit așteptările pentru Nets. Așteptăm cu nerăbdare să lucrăm cu Motorola și să le aducem în atenție susținătorilor noștri cele mai recente inovații ale brandului.”
„Motorola și Brooklyn Nets împărtășesc același spirit inovator și pasiunea pentru succes.”, a spus Rudi Kalil, Vicepreședinte și Director General, America de Nord Motorola. „Suntem onorați să vedem cum brandul și valorile noastre sunt reprezentate de această echipă talentată, energică și ambițioasă. Așteptăm cu nerăbdare să ne susținem echipa alături de suporterii din Brooklyn și din întrega lume, și să fim mai aproape de publicul NBA cu gama noastră de smartphoneuri versatile.”