fbpx
More
    spot_img
    spot_img

    Allview raportează creșteri pentru 2019

    Publicat în:

    Compania Visual Fan S.R.L., deținătoarea brandului ALLVIEW, unul dintre cei mai importanți jucători locali pe piața IT&C, anunță rezultate financiare de 86 milioane lei pentru 2019, în creștere cu 14% față de anul precedent. Avansul înregistrat se datorează adoptării unei noi strategii de dezvoltare – SMARTERS, aplicată pe toate liniile de produse; extinderii portofoliului și creșterii vânzărilor de pe piețele externe.

    Compania brașoveană s-a aliniat trendului ascendent al pieței și a raportat un profit net de 1,8 milioane lei, în creștere cu 11%, în vreme ce veniturile au depășit 86 de milioane lei, înregistrând un avans de 14% față de 2018.

    Rezultatele financiare pozitive înregistrate de Allview în anul 2019 s-au datorat în mare parte eforturilor de eficientizare a operațiunilor, implementării unei noi strategii de dezvoltare concentrată pe clienți, precum și gestionării optime a portofoliului de produse. Printre proiectele de referință ale anului 2019 se numără: lansarea noii generații de smartphone-uri Soul X6, dezvoltarea liniei de asamblare și penetrarea pieței de smart tv-uri cu sistem de operare Android TV™ și Google Assistant™ integrat, precum și extinderea liniei de tablete interactive cu diagonale mari (17”) și introducerea unei noi game de notebook-uri ultramobile cu procesoare Qualcomm™ și sistem de operare Windows™.

    De asemenea, consolidarea businessului a fost suținută și de vânzările înregistrate pe piețele externe,  în creștere cu 58% față de anul precedent, acestea ajungând la valoarea de 5,3 milione lei.

    Previziuni pentru 2020

    Pentru anul 2020 compania previzionează continuarea creșterii, în ciuda efectelor temporare produse de pandemie. Deși prima jumătate a anului, a adus o scădere a veniturilor de aproximativ 5% – cu precădere în perioada stării de urgență, compania brașoveană estimează că până la finele anului, va recupera decalajul și va înregistra o creștere cu peste 10% YoY pe divizia IT&C. La nivelul liniilor de produse, se poate observa menținerea vânzărilor de smartphone-uri, în vreme ce categoriile de laptopuri, tablete și smart TV-uri cu Android TV™ au înregistrat creșteri generalizate. Noile produse lansate, care integrează funcționalitățile necesare desfășurării în bune condiții a work from home și a învățământului la distanță, extinderea gamei de televizoare Smart cu modelele 4K HDR, precum și lansarea preconizată în toamnă, a televizoarelor Smart Allview QLED, creează premisele perfecte îndeplinirii targetului de creștere cu minim doi digiți până la finalul lui 2020.

    „Rezultatele financiare pozitive realizate de Allview în 2019 sunt o reușită și ne confirmă strategia adoptată, cu atât mai mult cu cât creșterea înregistrată s-a plasat peste nivelul estimărilor inițiale. În cei peste 15 ani de activitate, compania a dezvoltat continuu portofoliul de produse, deținând mereu un rol de pionierat la nivel local. Astfel, ne dorim să devenim lideri pe piața de Smart TV-uri cu Android TV™ și Google Assistant™ integrat.

    La nivel global, s-a observat în ultimii ani o scădere pe piața tabletelor, iar din estimările de la finele lui 2019 se preconiza păstrarea aceluiași trend și pentru 2020. Sub contextul pandemic au apărut modificări ale tendințelor de consum, iar acum segmentul tabletelor se află în continuă creștere. Avantajul Allview este reprezentat de consecvența pe această grupă de produse, întrucât ne-am menținut permanent parteneriatele externe pentru a putea răspunde cerințelor pieței indiferent de direcțiile spre care ne îndreptăm. Chiar dacă în primul semestru al anului 2020, am înregistrat o scădere a vânzărilor, în principal datorită lockdown-ului, începând cu luna iulie am intrat pe un trend ascendent și avem toate motivele să credem că acesta se va menține până la final de an.” a declarat Lucian Peticilă, General Manager Allview.

    Pentru a minimiza și mai mult riscurile asociate cu pandemia, compania îşi accelerează efortul de optimizare a lanţului de furnizori, își ajustează constant proporția de produse în funcție de cerințele pieței, își extinde vânzările online și B2B, îmbunătăţindu-şi permanent structura de afaceri.

    Ne găsiți și pe Google News

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    spot_img

    Alte articole

    spot_img