fbpx
More

    Allview dă drumul campaniei Rabla pentru televizoare

    Publicat în:

    Compania românească Allview dă startul campaniei intitulate „Go Green, Go Smart”. Ce vine cu discount-uri de până la 400 de lei.Pe lângă beneficiul prețului promoțional, clienții ce vor participa la campanie prin achiziționarea unui nou televizor. Se vor implica automat în demersurile de protejare a mediului înconjurător întreprinse de compania brașoveană. Întrucât Allview plantează câte un copac pentru orice achiziție de Smart TV participant.

     

    În campania Rabla pentru televizoare fac parte modele seriei ePlay7100

    În prim planul campaniei se află vârful gamei:

    • modelele seriei ePlay7100, ce îi introduc pe utilizatori într-o nouă eră tehnologică, definită de conceptul Touchless. Pe lângă cele mai noi modele de Smart TV-uri lansate în prima parte a acestui an. În cadrul campaniei Rabla pentru televizoare, clienții își pot achiziționa și modele Allview QLED. A căror lansare a însemnat democratizarea tehnologiei Quantum Dot. Paricipante în noua campanie sunt și primele Smart TV-uri ale gamei ePlay: modelele HD, Full HD și 4K, iar în acest fel sunt acoperite nevoile unei plaje variate de utilizatori.

    Campania se desfășoară până pe 11 iunie, exclusiv online pe site-ul Allview – Promo – Campania Rabla. Tot aici utilizatorii pot vizualiza și regulamentul campaniei.

    Un televizor nou Allview ePlay achiziționat, aduce un copac plantat

    Campania Rabla – inițiativa demarată de Allview, are în principal o componentă de responsabilitate socială, compania reușind să parcurgă în mod direct prin aceasta, doi pași spre un viitor mai puțin poluat. Pe de o parte, utilizatorii sunt încurajați să își înlocuiască televizorul vechi cu unul mai performant tehnologic și energetic, iar pe de altă parte achiziția oricărui Smart TV Allview ePlay ce face parte din această campanie, aduce un copac plantat. Astfel, Allview își aduce propria contribuție la menținerea echilibrului ecologic și protejarea mediului înconjurător, iar acest tip de campanie va deveni sursă de oxigen pentru generațiile următoare.

    Ne găsiți și pe Google News

    1 COMENTARIU

    1. Allview e pe val si ii apreciez pentru asta, iar faptul ca acum se implica si in activitati de responsabilitate sociala au inca un punct in plus din partea mea. Sa sustinem mai mult companiile romanesti care fac eforturi.

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Alte articole