fbpx
More

    A început Yellow Week la Kärcher România cu reduceri de până la 50% la produsele din categoria „Casă și grădină”

    Publicat în:

    Kärcher, lider mondial în domeniul tehnologiei de curățare, desfășoară în perioada 1-10 aprilie 2023 campania Yellow Week și oferă reduceri de până la 50% la produsele din gama „Casă și grădină”. Printre vedetele acestui sezon se află FC5, mopul electric cu aspirare, care se bucură de 50% reducere.

     

    Yellow Week este săptămâna care aduce iubitorii de curățenie mai aproape de cele mai inovatoare aparate de curățare. Anul acesta, categoria Casă și grădină se bucură de reduceri cuprinse între 30% și 50% la o gamă largă de produse: mopuri electrice, aspiratoare, aparate de curățat cu aburi, aspiratoare pentru geamuri, roboți, aspiratoare umed-uscate, mături electrice, purificatoare și aparate de spălat cu presiune. De asemenea, anul acesta mașina de tuns iarba cu acumulator vine la pachet cu un trimmer gratuit.

    „Trendurile arată că oamenii optează din ce în ce mai mult pentru aparate care optimizează timpul de curățare, de la mopuri electrice și aparate de curățat umed-uscate, până la aspiratoare și roboți dotați cu inteligență artificială. Ne dorim să oferim consumatorilor noștri accesibilitate la o gamă cât mai largă de produse care să le îmbunătățească stilul de viață și să le ușureze munca. De aceea, în perioada Yellow Week produsele din categoria „Casă și grădină” se bucură de reduceri de până la 50%”, spune Mihaela Dărângă, reprezentant Kärcher România.

    Produsele sezonului sunt aparatele de curățat cu abur și cele cu presiune

    Mult mai igienice decât mopurile convenționale, aparatele de curățat cu abur curăță chiar și cele mai dure suprafețe și pot elimina până la 99,999% dintre coronavirusuri, precum și 99,99% dintre bacteriile obișnuite. Mai mult, datorită gamei extinse de accesorii, aparatele de curățat cu abur asigură o multitudine de aplicații în toată casa.

    Aparatele de curățat cu presiune oferă multifuncționalitate la exteriorul casei pentru curățarea mașinii, mobilierului grădinii, aleilor sau pavajelor. În plus, ele pot fi controlate direct din aplicația mobilă Kärcher Smart Control, cu ajutorul căreia poate fi setată presiunea optimă pentru fiecare tip de curățare.

    Cele mai îndrăgite produse din sezonul Yellow Week 2022

    Anul trecut, cele mai mari vânzări au fost înregistrate pentru aparatele de spălat cu presiune, mopurile electrice și aspiratoare, cu o medie a coșului de cumpărături de 2 produse, în valoare de aproximativ 700 de lei.

    Aspiratorul pentru geamuri WV 2 Black Edition rămâne în continuare cel mai bine vândut produs din toată gama.

    În 2022, consumatorul a optat pentru plata produselor în rate, într-o proporție de 30%.

    Promoția Yellow Week de anul acesta este disponibilă până pe data de 10 aprilie atât online, pe www.karcher.ro, cât și în rețeaua de 11 magazine Kärcher Center din toată țara.

     

    Ne găsiți și pe Google News

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Alte articole