Voxa lansează prima campanie TV dedicată streamingului de audiobook-uri, o categorie în plină ascensiune în România și la nivel global. În linie cu misiunea brandului de a integra cititul în viața de zi cu zi și de a pune bazele categoriei, campania își propune să introducă audiența în universul cărților audio, care oferă o nouă dimensiune poveștilor.
Conceptul campaniei este inspirat de ascultătorii care aleg audiobook-urile pentru că transformă cititul într-o experiență și stimulează imaginația. Pornind de la acest beneficiu, cele două spoturi de imagine ale campaniei prezintă personajele în activități de zi cu zi care sunt transformate în povești neașteptate atunci când sunt însoțite de o carte audio.
Nota execuțională a celor două spoturi de imagine se folosește de limbaje cinematografice binecunoscute ale genurilor Romance și Thriller (două dintre categoriile cele mai accesate în aplicația Voxa) pentru a dramatiza ideea că personajul devine atât de captivat de poveste încât universul realității și cel al cărții se contopesc.
„Ca lider al categoriei ne propunem să investim în creșterea notorietății și popularității audiobook-urilor, dar într-o manieră care să inspire și să stârnească interesul pentru acest format. Storytelling-ul ne definește ca produs și ne dorim ca și campaniile de comunicare să fie povești cu care te bucuri să te întâlnești. Am început anul cu o călătorie în timp alături de Teatrul Radiofonic și nostalgia primelor povești ascultate, iar răspunsul audienței a fost unul imediat și plin de emoție. Continuăm cu un twist din universul cinematografic și vom continua să explorăm multe alte unghiuri pe parcursul anului”, a spus Alecsandra Roman, CMO la Voxa.
Campania de imagine include o serie de spoturi TV, o campanie outdoor, inițiative de PR și o serie de parteneriate care se vor desfășura până la sfârșitul anului sub umbrela „Transformă orice moment într-o poveste”.
„Când ești un brand la început de drum într-o categorie nouă, este important să ai o abordare axată pe funcționalitate, dar să găsești și un unghi emoțional prin care să transmiți care este povestea produsului tău. Asta am încercat să suprindem în cele două spoturi: experiența de a pătrunde într-o poveste bine scrisă, de oriunde și oricând”, a adăugat Oana Știrbu, Senior Brand Manager la Voxa.
Odată cu campania de imagine, brandul lansează și o nouă identitate vizuală care unește universul cărților, cel al streamingului audio, și surprinde esența a ceea ce înseamnă Voxa: o experiențǎ pe care o poți lua cu tine oriunde.
Noua identitate vizuală, conceptul creativ și execuția spoturilor sunt semnate de MRM, iar producția a fost realizată de către Luca’s Art Film, sub viziunea regizorului Ovidiu Păun, proaspăt întors în România după mai mulți ani de proiecte în afara țării.
Campania TV se va desfășura în perioada 16 februarie – 15 martie, iar planul de media include 23 de stații generaliste și de nișă. Spoturile de imagine vor fi însoțite și de alte cinci spoturi de produs, care prezintă o selecție de titluri din catalogul Voxa.