<

Victoria’s Secret lanseaza o initiativa de preventie a cancerului la san si de self care alaturi de Stella McCartney

AcasăLifestyleVictoria's Secret lanseaza o initiativa de preventie a cancerului la san si...

Victoria’s Secret anunta lansarea unei noi initiative in parteneriat cu designerul principal si campioana de constientizare a cancerului de san Stella McCartney, care isi propune sa creeze o intelegere mai profunda a riscurilor de cancer de san si cat de importanta este detectarea timpurie. Campania, acum extinsa pana pe 31 octombrie 2021, include un anunt de serviciu public care reaminteste femeilor sa se verifice alaturi de un ghid, furnizat de Fundatia Stella Cares, despre cum sa faci asta intr-un mod eficient, precum si primul sutien de mastectomie Victoria’s Secret.

Cea mai mare amenintare globala pentru sanatatea femeilor este cancerul, iar cel mai comun este cancerul de san. Aproximativ 1 din 8 femei din Statele Unite vor dezvolta cancer de san invaziv pe parcursul vietii lor si aproape 85% dintre cazurile de cancer de san apar la femeile care nu au antecedente in familie. Apoape 80% din femeile sub 40 de ani diagnosticate cu cancer la san isi gasesc singure anomaliile sanilor, demonstrand ca autoexaminarea este extrem de importanta pentru o prevenire timpurie.

 

„Fiind cel mai important brand de lenjerie din lume, sanatatea si bunastarea femeilor sunt esentiale pentru comunitatea noastra,” a declarat Martha Pease, director de marketing Victoria’s Secret.”Avem o oportunitate unica dar si responsabilitatea de a ne folosi platforma si amploarea amprentei noastre globale pentru a aduce un grad mai mare de constientizare a riscului cancerului de san, in special in randul femeilor mai tinere, si sa le educam cu privire la eficacitatea autoexaminarilor.”

 

Initiativa va incepe cu o preluare completa a canalelor Victoria’s Secret, cu educatie privind riscurile si detectarea, inclusiv un ghid despre cum sa efectuati autoexaminarile lunare pe victoriassecret.com și toate platformele de social media. Peste 25,000 de asociati Victoria’s Secret din lume vor primi aceste materiale, raspandind in continuare impactul potential de a ajunge acest mesaj important la sute de mii de femei.
Stella McCartney este una dintre cele mai puternice voci pentru constientizarea cancerului de san si lucreaza de mai bine de 20 de ani pentru a strange bani pentru cercetare, pentru a impartasi campanii privind constientizarea prevenirii si pentru a oferi produse pentru mastectomie prin intermediul Fundatiei Stella Cares. In parteneriat cu Victoria’s Secret, McCartney subliniaza importanta autoexaminarilor periodice, care vor servi drept amintire pentru femei pe tot parcursul anului. Victoria’s Secret va dona, de asemenea, Fundatiei Stella Cares pentru a ajuta in continuare activitatea organizatiei pentru constientizare si sprijin.

 

Va prezentam sutienul pentru mastectomie Body by Victoria

Victoria’s Secret va introduce sutientul pentru mastectomie Body by Victoria pentru a sustine mii de femei care sufera mastectomii in fiecare an ca parte a luptei lor impotriva cancerului de san. Sutienul are un design fara sarma realizat din micro tesatura moale si dantela si are un buzunar cu captuseala interioara pentru a se potrivi unei proteze. Pe tot parcursul lunii octombrie, 100% din vanzarile sutienului Body by Victoria vor fi donate Fondului Global Victoria’s Secret pentru Cancerul Femeilor, pentru a sprijini cercetarile si descoperirile privind cancerul de san. Pentru mai multe detalii despre sutien sau pentru a face o achizitie, va rugam sa vizitati victoriassecret.com.

 

Aceasta initiativa se bazeaza pe angajamentul de lunga durata al brandului Victoria’s Secret fata de cercetarea si educatia impotriva cancerului, inclusiv crearea recenta a Fondului Global VS pentru Cancerul Femeilor cu partenerul de lunga durata, Pelotonia. Aceasta initiativa revolutionara va finanta proiecte inovatoare de cercetare care vizeaza progresarea tratamentelor si remediilor pentru cancerul femeilor si investitii in urmatoarea generatie de femei, oameni de stiinta, care reprezinta populatia diversa pe care o deservesc. Prin parteneriat, Victoria’s Secret va investi cel putin 5 milioane de dolari anual pentru cercetarea cancerului, inclusiv examinarea si abordarea inegalitatilor rasiale si de gen, si deblocarea de noi inovatii care imbunatatesc rezultatele cancerului pentru toate femeile.

LĂSAȚI UN MESAJ

Please enter your comment!
Please enter your name here

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

SUBIECTE POPULARE

Tech

ARTICOLE RELEVANTE