fbpx
More

    Noi chiriași la AFI Cotroceni

    Publicat în:

    Portofoliul de magazine al AFI  Cotroceni s-a mărit în ultimile două luni cu noi branduri iubite și așteptate de clienții săi. Obsentum, Nespresso Boutique, New Balance, GRID, UFIT, Siebel Jewlery, Devodep, Strigo, Mi Piace,  Avocadoo, Emre Baklava și La Romana (a doua locație) sunt numele care completează mixul de chiriași.

    De asemenea, în această lună s-a lansat „Famous Merch”, un concept inedit marca AFI Cotroceni. Astfel, harta shopping-ului bucureștean s-a mărit cu un spațiu destinat pasionaților de produse personalizate, magazinul găzduind în prezent  colecția „Hatz” semnată de vloggerul și cântărețul Dorian Popa.

    AFI Cotroceni rămâne să fie locul preferat al bucureștenilor, oferind experiențe unice de shopping și relaxare, de la atragerea brandurilor locale sau internaționale până  la spațiile de divertisment care reunesc personalitățile momentului. AFI Cotroceni continuă să pună în practică noi proiecte inovatoare pentru consumatori, clienții săi fiind la curent cu noile trenduri în materie de modă, beauty, tehnologie și entertainment

     

    „AFI Cotroceni este un mix dinamic de retail şi entertainment, ce oferă experiențe multiple. Astfel, clienții au  ocazia în mall să meargă la cumpărături în magazinele preferate, să vizioneze un film, să facă o tură de patinoar, să îşi întâlnească vedetele îndrăgite și să se bucure de multe alte momente inedite cu familia sau prietenii. Ne bucurăm că am reuși într-un timp atât de scurt să mărim portofoliul nostru cu branduri îndrăgite de clienți și continuăm în perioada următoare să atragem noi nume care operează pe segmentul mass market al pieței.” a declarat Anca Buzatu, Marketing Manager AFI Cotroceni.

    AFI Cotroceni a investit de la începutul pandemiei până în prezent peste 850.000 EURO în implementarea unui set complex de măsuri de protecție și prevenție pe care toți clienții și chiriașii l-au respectat. Și mai departe, compania va lua toate măsurile de siguranță necesare, regula generală fiind responsabilitatea, atât din partea chiriașilor, care s-au adaptat la noul context, cât și a  clienților, care respectă regulile de distanțare și siguranță.

     

    Cel mai mare mall din România are 90.000 metri pătrați de spațiu de retail și entertainment, oferă o gamă completă de servicii și produse, iar  clienții săi au acces către toate experiențele brandurilor.

    Ne găsiți și pe Google News

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Alte articole