AFI Cotroceni, cel mai mare mall din România, a continuat în a doua jumătate a anului diversificarea mixul de chiriași, deschizându-se noi magazine ale unor branduri internaționale extrem de cunoscute și așteptate, printre care Primark, HalfPrice, Enzo Bertini, Epantofi Modivo, Barbour, precum și un concep nou de magazin al brandului Body Shop.
In plus, câteva insule s-au deschis pe principalele coridoare ale mall-ului – Velocita, Ploom, Pirin Hill și NailsUp
Noii chiriași ai AFI Cotroceni completează gama de produse şi servicii existentă, integrându-se perfect în mixul de retaileri deja existent, acoperind o suprafață de 8.000 mp.
„Dezvoltarea mixului de chiriași este un proces care nu se încheie niciodată pentru echipa AFI Cotroceni, acum clienții noștri având si mai multe opțiuni de shopping și mai multe experiențe. Accesibilitatea, mixul de chiriași si opțiunile de entertainment sunt punctele noastre forte iar în următoarea perioadă vom oferi noi motive de a vizita AFI Cotroceni.”, a declarat Anca Buzatu, Marketing Manager.
În premieră pe piața locală, HalfPrice a deschis la parterul mall-ului un concept și o poziționare unică pe piață, venind în întâmpinarea clienților cu o combinație atractivă de mărci globale.
Magazinul multibrand high-class Enzo Bertini s-a deschis în luna septembrie, „affordable luxury” fiind unul din criteriile de selectare a brandurilor în magazin, clienții „Enzo Bertini” bucurându-se de produse atractive, confortabile, de noutăți în materie de design, toate, în același timp, la un preț accesibil.
Peste 300 de branduri sunt acum în cel mai mare mall din România, 60% dintre ele fiind locații-ancoră atât în segmentul fashion și beauty, cât și în ariile de sport, electronice și home&deco.