KFC, lider în segmentul de restaurante cu servire rapidă, lansează o nouă versiune a platformei sale de comenzi online, care pune la dispoziția clienților întregul meniu KFC, așa cum este regăsit în restaurantele sale. Acesta este disponibil atât pentru comenzi cu ridicare, cât și pentru livrare, cu aceleași prețuri ca în restaurante, în toate orașele în care brandul este prezent, extinzând astfel serviciul de livrare la nivel național. Platforma este disponibilă atât în varianta web, pe comanda.kfc.ro, cât și într-o nouă aplicație mobilă, KFC APP, în App Store și Google Play.
„Odată cu noua soluție de e-commerce, redefinim complet modul în care interacționăm cu clienții noștri. Prin tehnologie avansată, am creat o platformă care anticipează și se adaptează la nevoile în continuă schimbare ale consumatorilor. Astfel, le oferim acestora nu doar un proces de comandă simplu și rapid, ci o experiență digitală completă și personalizată. Această investiție reprezintă un pas important în evoluția digitală a KFC și ne poziționează, încă o dată, în avangarda industriei locale de food service”, declară Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, Sphera Franchise Group.
Aplicația mobilă oferă acces rapid la întregul meniu KFC, incluzând și categoria de cupoane KFC, care aduce periodic cele mai bune oferte din restaurante, dar și cupoane în format digital, disponibile exclusiv în aplicația mobilă, în secțiunea de „Oferte #pebune”.
Pentru a asigura clienților un flux de comandă online simplu, rapid și fluid și, implicit, o experiență unitară între canalele offline și online, au fost realizate o serie de optimizări. Printre acestea se numără cea a procesului de comandă online cu ridicare, prin localizarea rapidă a celui mai apropiat restaurant, extinderea infrastructurii de comandă cu livrare la nivel național, integrarea cu metode de plată online și îmbunătățiri semnificative din punct de vedere UI/UX.
Implementarea noii platforme a fost realizată în parteneriat cu Zitec, folosind VTEX
Platforma de comerț modulară și completă, în care au încredere 2.600 de mărci și retaileri de talie globală. Aceasta este capabilă să susțină eficientizarea, extinderea și optimizarea proceselor de comandă online, răspunzând nevoilor de business ale KFC și infrastructurii preexistente.
Echipa Zitec a propus o soluție end-to-end personalizată, ce a inclus dezvoltarea noii platforme VTEX web și a aplicațiilor mobile iOS și Android și integrarea cu toate sistemele operaționale interne, creând o infrastructură digitală care le oferă consumatorilor o experiență intuitivă și completă.
„La KFC am colaborat cu o echipă dedicată înțelegerii nevoilor clienților săi, astfel că, încă din etapa de analiză și consultanță, am pornit cu obiectivul clar de a crea un ecosistem digital care să se îmbine armonios cu experiența din restaurant. Cu ajutorul tehnologiei, am oferit KFC soluțiile necesare pentru a le asigura clienților o experiență unitară, atât online, cât și offline. Mai mult decât atât, noua platformă oferă un nivel ridicat de flexibilitate în ceea ce privește inițiativele de customer loyalty”, declară Alex Dobre, Retail & Distribution Director, Zitec.
Aplicația mobilă include măsuri avansate de securitate cibernetică: utilizatorii beneficiază de autentificare rapidă prin cod unic trimis pe email (OTP), dar și prin rețele sociale, iar plățile online sunt securizate prin 3D Secure, garantând siguranța și integritatea datelor personale și financiare.
„VTEX a lansat cu succes prezența e-commerce a KFC în România, oferind o integrare perfectă a experiențelor pe mobil și web. Prin valorificarea platformei sale flexibile și scalabile, VTEX a permis o implementare rapidă și capabilități omnichannel, asigurând o călătorie a clienților unitară și consecventă pe toate canalele. Această strategie îmbunătățește experiența utilizatorilor și poziționează KFC pentru o creștere scalabilă cu platforma modulară și completă de comerț VTEX, destinată business-urilor inovatoare”, spune Prakash Gurumoorthy, General Manager EMEA & APAC la VTEX.
Odată cu lansarea KFC APP 2.0, compania anticipează o creștere semnificativă a ratei de utilizare a aplicației și retenției în rândul clienților KFC, precum și o creștere semnificativă a vânzărilor prin canalul propriu de e-commerce.