Lansarea diviziei de influenceri HOTT – House of Talents & Trends readuce în prim-plan statutul influencerului în campaniile de comunicare. Într-o lume în care „brief-urile de la client” au obligatoriu și o componentă dedicată creatorilor de conținut, HOTT – House of Talents & Trends, divizia creatori de conținut și influenceri a HaHaHa Production promite găsirea influencerului potrivit fiecărui brand sau campanie.
”Dacă la începutul anilor 2000 un blogger se găsea greu și cei puțini pe piață erau asaltați cu oferte și priviți drept vedete în adevăratul sens al cuvântului, astăzi fenomenul influencerilor online a căpătat amploare, astfel că tinerii plini de creativitate înarmați cu un smartphone și curaj devin influencerii generației Z cât ai clipi. Democratizarea statutului de <<influencer>> aduce constant oameni noi în atenția brandurilor și a companiilor, oferind variante autentice, conținut original creat în diferite parteneriate. Dar, reversul medaliei stă tocmai în multitudinea de posibilități și paradoxal în dificultatea alegerii unui creator de conținut/influencer potrivit brandului sau campaniei. Cumva, aceasta este dilema omului de comunicare în 2024 și aici intervenim noi, cu o mână de ajutor.” a punctat Paul Cioc – Marketing Manager HaHaHa Production & HOTT
Din această nevoie de a ușura procesul decizional al influencerului potrivit de la caz la caz a apărut HOTT – House of Talents & Trends, adică un punct de întâlnire al brandurilor cu creatorii de conținut într-un mod firesc și natural, cu ochii ațintiți pe rezultatul final, pentru că da, eficiența campaniei contează, dar și cu grija pentru afinitățile dintre brand și influencer la nivelul palierului valoric.
Astfel, Gina Pistol, Mihai Zmărăndescu, Bărbosu, Alex Ștefănescu, Emil Nepot, Bia și alți creatori de conținut pe nișele cooking, lifestyle, health & wellbeing, sport devin HOTT.
HOTT își propune nu doar să aducă în fața brandurilor creatori de conținut cât mai fresh, creativi și autentici dar preia și rolul de curator de brand căutând și găsind cele mai bune propuneri pentru companii.
Cu o experiență vastă în vânzări, advertising și marketing, HOTT devine o punte de comunicare, un mediator, între nevoile și obiectivele de business ale brandurilor sau agențiilor și originalitatea a influencerilor din portofoliu.
Fie că vorbim de agenții de publicitate sau PR, în căutare de propuneri pentru clienții lor, sau branduri care accesează direct creatori de conținut, HOTT este partenerul creativ de business care promite campanii de influencer marketing cu sens. Implicarea echipei HOTT în campanii rămâne constantă încă din etapa procesului de briefing și până la finisarea materialului livrat în funcție de feedback-ul primit și faza de raportare a rezultatelor, desigur.