More

    Jang Won Young, o nouă viziune în campania de toamnă Tommy Jeans

    Publicat în:

    Tommy Hilfiger o aduce la New York pe Jang Won Young, ambasadoarea brandului și simbol al stilului, pentru campania de toamnă 2025 TOMMY JEANS. Forța culturală globală și membră a IVE, una dintre cele mai de succes trupe feminine din Coreea de Sud, reflectă atmosfera relaxată a orașului cu un stil lejer, proaspăt, plin de încredere și plin de viață.

     

    „Ce îmi place la TOMMY JEANS este modul în care brandul celebrează individualitatea și libertatea de exprimare”, a declarat Jang Won Young.

    Tommy Jeans

    „Am vrut să surprind acea energie îndrăzneață și neînfricată, adăugându-i nota mea personală. Campania este la fel de diversă, dinamică și neînfricată ca și orașul în sine, invitând fanii să-și îmbrățișeze stilul unic și latura rebelă.”

     

    Îmbrăcată în ținute din colecția de toamnă 2025 TOMMY JEANS, Jang Won Young joacă după propriile reguli

    Aceasta reflectând stilul de viață modern al brandului, bazat pe denim  cu rădăcini în tradiție, dar reimaginat prin prisma culturii actuale a exprimării casual. Ținutele includ un tricou verde mentă cu blugi relaxed, o jachetă alb-negru cu blugi cenușii și o jachetă scurtă din catifea cu blugi de culoare deschisă  toate acestea echilibrând stilul relaxat cu o notă streetwear.

     

    „Jang Won Young este una dintre cele mai influente vedete K-Pop”, spune Tommy Hilfiger.

    „Modul ei de a aborda moda, fără a părea niciodată prea calculat, conferă acestei campanii un caracter îndrăzneț și contemporan. Ea reprezintă noua generație care definește stilul global și sunt încântat să o avem ca imagine a TOMMY JEANS.”

     

    Recreând spiritul New York-ului anilor ’90, campania o surprinde pe Jang Won Young în momente care transmit energia brută și nefiltrată a acelei epoci. Cu fundaluri urbane evocatoare și o estetică lo-fi, imaginile evidențiază creativitatea ei cu o atitudine modernă, încrezătoare și fără complexe.

     

    Colecția de toamnă va fi disponibilă pe ro.tommy.com și în magazinele  din România: în București Mall – Vitan, Băneasa Shopping City, AFI Cotroceni, Palas Iași, Iulius Town Timișoara, Iulius Mall Cluj – Napoca, City Park Mall Constanța, AFI Brașov, Promenada Mall Sibiu și Promenada Mall Craiova.

    Ne găsiți și pe Google News

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.