Brandul Levi’s, în colaborare cu iconul global Beyoncé, a lansat Refrigerator, al treilea capitol al campaniei REIIMAGINE. În noul film și noile imagini, Levi’s continuă să evidențieze patrimoniul brandului ca sursă de inspirație pentru reinventare.
Primele două capitole, Launderette și Pool Hall, au redeschis conversația despre patrimoniul Levi’s, cu interpretarea neconvențională Launderette a reclamei clasice a brandului și Pool Hall, aducând un omagiu legăturilor profunde ale brandului Levi’s cu muzica și contracultura. Al treilea capitol, Refrigerator, aduce campania într-un cadru nou – un restaurant de pe marginea drumului – unde stilul atemporal se întâlnește cu încrederea incontestabilă. Încă o dată, Levi’s a făcut echipă cu regizoarea câștigătoare a premiului Grammy Melina Matsoukas pentru acest capitol, care evidențiază modul în care Levi’s rămâne un fundal care susține individualitatea, autoexprimarea și influența culturală de azi.
Campania a fost concepută în parteneriat creativ cu TBWA\Chiat\Day LA și produsă de de la revolućion/PRETTYBIRD.
Inspirat din reclama Refrigerator pentru Levi’s din 1988, acest capitol transformă spiritul original al reclamei într-o declarație modernă despre încredere, originalitate și putere. Amplasat într-un restaurant însorit de pe marginea drumului, filmul reimaginează reclama din 1988, cu Beyoncé în rol principal. În cămașa emblematică Levi’s, pantaloni scurți 501 Original, un maiou alb sclipitor și o bandană clasică roșie paisley, ea se mișcă cu încredere, gata să accepte următoarea ei provocare. Cu un cameo special al lui Willie Jones, un colaborator al Cowboy Carter, campania conectează impecabil brandul cu universul artistic extins al lui Beyoncé.
„Levi’s nu este un brand de patrimoniu, ci o istorie incredibilă, care a rămas constant în centrul culturii”, a spus Kenny Mitchell, director global de marketing al mărcii Levi’s la Levi Strauss & Co. „Prin REIIMAGINE și parteneriatul nostru cu Beyoncé, unul dintre cei mai influenți artiști de azi, sărbătorim simbolurile clasice ale epocii noastre și clădim pe decade de iconografie Levi’s. Celebrând ce înseamnă să fii un lider care conduce cu scop și încredere.”
„Refrigerator” se lansează cu o campanie globală complet integrată, inclusiv TV, digital, social media, OOH-uri și activări de brand.
Campania continuă tradiția Levi’s de a lucra cu cele mai recunoscute talente creative ale vremurilor noastre. Matsoukas a colaborat cu directorul de imagine, câștigător al premiului Emmy, Marcell Rév, și cu celebrul fotograf Mason Poole, pentru a surprinde esența vizuală a filmului „Refrigerator”, bazându-se pe moștenirea campaniilor și imaginii emblematice Levi’s.