fbpx
Acasă Lifestyle AFI Cotroceni are două noi magazine

AFI Cotroceni are două noi magazine

0
365
AFI Cotroceni
AFI Cotroceni

AFI Cotroceni, cel mai mare mall din România, anunță deschiderea a două noi magazine noi –  JD Sports și Bath&Body Works.

 

Fanii au luat cu asalt AFI Cotroceni pentru a descoperi promoțiile și ofertele speciale ale celor două branduri internaționale. O nouă experiență de shopping este oferită astfel vizitatorilor AFI Cotroceni, aceștia având acum numeroase magazine de top care oferă cele mai noi colecții ale sezonului.

Bat & Body Works deschide un nou magazin în AFI Cotroceni

Retailerul american Bath & Body Works, care comercializează în principal produse cosmetice și de îngrijire personala in peste 300 de magazine, a deschis la AFI Cotroceni un magazin modern, plin de culoare, unde clienții pot descoperi cele mai noi produse ale brandului.

Retailer-ul JD Sports ce este specializat în încălțăminte și îmbrăcăminte sosește în AFI Cotroceni

Și JD Sports, compania britanică ce comercializează încălțăminte, îmbrăcăminte și accesorii din segmentele streetwear, outdoor și sport, în țări precum Italia, Suedia, Singapore, ajunge acum în AFI Cotroceni.

Undisputted King of Trainers… și nu numai. Marca JD Sports, cunoscută în întreaga lume, reprezintă regatul produselor de top aparținând brandurilor Nike, adidas, Vans, Timberland, The North Face și ale multor altora, care te ajută să obții look-ul definit simplu: „Oh yeah, it’s perfect”. Indiferent dacă te numeri printre fanii stilului sport, streetwear, outdoor, athleisure sau dacă preferi un mix între toate acestea, în gama JD vei găsi tot ceea ce ai nevoie pentru fiecare sezon. In premiera, JD oferă in Romania acces direct la branduri precum Pink Soda Sport sau Supply & Demand și la colecții limitate și lansări unice de produse.

 

„Am  continuat să inovăm an de an și am rămas permanent conectați la nevoile consumatorilor AFI Cotroceni.  Mixul nostru de chiriși este într-o continuă dinamică, iar retailerii aparținând segmentelor de beauty, fashion și sport  premium sunt așteptați și doriți de clienții noștri. În perioada următoare  ne vom continua planurile de extindere și vom susține viziunea noastră, adaugând în portofoliul nostru branduri internaționale și nu numai.” , a menționat Sorin Scîntei, Director general AFI Cotroceni.

 

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.