fbpx
More

    RTX ON! Rainbow Six Siege primește Nvidia Reflex

    Publicat în:

    Săptămâna aceasta, jucătorii Rainbow Six Siege pot testa NVIDIA Reflex, două noi jocuri vin cu tehnologia NVIDIA DLSS. Acum este mai ușor pentru dezvoltatorii care folosesc Unreal Engine să adauge DLSS și Reflex în jocuri. 

     

    Gamerii GeForce care joacă Rainbow Six Siege primesc un update la aim

    În aproape toate sporturile, echipamentul potrivit poate ajuta concurenții să își atingă întregul potențial. Jocurile competitive nu fac exceptie, unde plăci video mai bune, ecrane, periferice și software pot aduce îmbunătățiri în joc, care pot face diferența între viața și moartea digitale.

    Jucătorii de Rainbow Six Siege care au o placă video din seria GeForce 10 sau mai nouă pot descărca public test server, pot rula versiunea Vulkan și pot încerca NVIDIA Reflex înainte să apară în jocul principal. Trebuie doar să intre în setările de display din meniu și să activeze NVIDIA Reflex Low Latency.

     

    Întarziere de o fracțiune de secundă poate face diferența dintre pierdere și câștig. Cu NVIDIA Reflex, latența sistemului este redusă semnificativ.

    Pentru a ajuta gamerii competitive să măsoare și să optimizeze latența de sistem am create NVIDIA Reflex Latency Analyzer.

    Folosind hardware și software încorporat în monitoare și mouse-uri, latența de sistem poate fi măsurată cu ușurință. NVIDIA anunță și adiția noului monitor ASUS ROG SWIFT 360Hz PG259QNR și a mouse-ului MSI Clutch GM41 în linia de produse Reflex Latency Analyzer.

    Nioh 2: The complete edition și Mount & Blade II: Bannerlord tocmai au devenit mai rapide

    Nioh 2: The complete edition și Mount & Blade II: Bannerlord se alătură listei de jocuri care dispun de NVIDIA DLSS.

    Pornind DLSS în Nioh 2 poate crește numărul de cadre pe secundă cu până la 58%, permițând tuturor gamerilor.

    În Mount & Blade II: Bannerlord NVIDIA DLSS poate crește performanța cu până la 50% în 4K, oferind gamerilor 60+ FPS pe toate plăcile grafice GeForce RTX.

    NVIDIA DLSS și Reflex tocmai au devenit mai ușor de adăugat în jocuri pentru dezvoltatorii care folosesc UE4

    Abilitatea dezvoltatorilor de la duce jocurile la următorul nivel cu ajutorul tehnologiilor de ultimă generație folosite în cele mai mari titluri tocmai a devenit mai simplă.

    Dezvoltatorii care folosesc Unreal Engine 4 (UE4) pot accesa DLSS ca plugin pentru Unreal Engine 4.26. Mai mult, NVIDIA Reflex este acum disponibil în mainline-ul UE4.

    Dezvoltatorii care construiesc motorul de la sursă vor putea adăuga cu ușurință modul Reflex low latency în jocul lor. Acum toți dezvoltatorii care folosesc Unreal Engine pot folosi aceste tehnologii în jocuri mulțumită integrării cu UE4.

    Creative Powerhouse adoptă NVIDIA DLSS pentru creșterea performanței cu ajutorul AI

    Gamerii nu sunt singurii care beneficiază de DLSS.

    Acum, industria creatoare de conținut lansează această tehnologie pentru a îmbunătăți tot felul de fluxuri de lucru printre care producție virtuală, vizualizare arhitecturală, film animate, product design, simulări și generări de date.

    Dezvoltaotori creative de top, precum 51 World, Goodbye Kansas Studios, Hyundai Motors, Lucasfilm’s Industrial Light & Magic (ILM), Orca Studios, Surreal Film Productions și mulți alții se folosesc de DLSS pentru a crește performanța și pentru a își realiza viziunea creativă.

    Ne găsiți și pe Google News

    LĂSAȚI UN MESAJ

    Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
    Introduceți aici numele dvs.

    Alte articole